[CoD] Item dodajocy staty.
camilost
21.08.2010
Dodajesz normalnie jak nowy item, nazwa i opis i w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
case 29: { zdrowie_gracza[id] += 150 }
Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += 150 }
ric0
21.08.2010
Nom. dzięki potem sprawdze czy dziala. Leci Plusik.
21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
Edited by Squady, 21.08.2010 21:19.
21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
Edited by Squady, 21.08.2010 21:19.
camilost
21.08.2010
21 sierpień 2010 - 22:39:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)
nowy case:
I w public NowaRunda()
W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"
I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
Edited by camilost, 21.08.2010 23:01.
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)
nowy case:
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
I w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"
I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
Edited by camilost, 21.08.2010 23:01.
NiRVAnA
21.08.2010
Camilost, możesz to jakoś przejrzyściej napisać ? Bo się zgubiłem troszku:P
NiRVAnA
21.08.2010
Ok wszystko działa:). + Leci:P
21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
W tym 30, 150? W jaki sposób?
21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
W tym 30, 150? W jaki sposób?
camilost
21.08.2010
Tam jest losowo: od 30 do 150
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300
I nie bedzie inaczej np. 164;p
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300
I nie bedzie inaczej np. 164;p
Night90
22.08.2010
A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
Edited by Night90, 22.08.2010 09:53.
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] } if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
Edited by Night90, 22.08.2010 09:53.
camilost
22.08.2010
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
Night90
22.08.2010
A jeśli ktoś np będzie miał max życia dodanego i dostanie taki item i doda mu np +10 , to nic się wtedy nie stanie ??