←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CoD] Item dodajocy staty.

Locked

  • +
  • -
ric0's Photo ric0 21.08.2010

Jak zrobic aby dany item dodwal np. 150 pkt. w sile?
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 21.08.2010

Dodajesz normalnie jak nowy item, nazwa i opis i w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
case 29:
	{
		zdrowie_gracza[id] += 150
	}

Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()

new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += 150
	}
Quote

  • +
  • -
ric0's Photo ric0 21.08.2010

Nom. dzięki potem sprawdze czy dziala. Leci Plusik.

21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
Edited by Squady, 21.08.2010 21:19.
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 21.08.2010

21 sierpień 2010 - 22:39:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)

nowy case:
case 29:
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150);
		zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1]
	}

I w public NowaRunda()
new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
	}


W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"

I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
Edited by camilost, 21.08.2010 23:01.
Quote

  • +
  • -
ric0's Photo ric0 21.08.2010

Plusik. A sprawdze potem. dzięki.
Quote

  • +
  • -
NiRVAnA's Photo NiRVAnA 21.08.2010

Camilost, możesz to jakoś przejrzyściej napisać :)? Bo się zgubiłem troszku:P
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 21.08.2010

2 posty wyżej
Quote

  • +
  • -
NiRVAnA's Photo NiRVAnA 21.08.2010

Ok wszystko działa:). + Leci:P

21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
case 29:  	{  		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150);  		zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1]  	}


W tym 30, 150? W jaki sposób?
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 21.08.2010

Tam jest losowo: od 30 do 150
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300

I nie bedzie inaczej np. 164;p
Quote

  • +
  • -
Night90's Photo Night90 22.08.2010

A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
	}
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30)
			wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
Edited by Night90, 22.08.2010 09:53.
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 22.08.2010

new players = get_playersnum()

	for (new i=0; i<players; i++)	

	{

		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)

			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30)

			wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

	}
Quote

  • +
  • -
Night90's Photo Night90 22.08.2010

A jeśli ktoś np będzie miał max życia dodanego i dostanie taki item i doda mu np +10 , to nic się wtedy nie stanie ??
Quote

  • +
  • -
camilost's Photo camilost 22.08.2010

Dostanie +10 w nowej rundzie życia. ;P
Quote
Locked