←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

1/6 z danej broni dla danej klasy

Zablokowany

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 20.08.2010

Juz niewazne
Użytkownik Intex edytował ten post 21.08.2010 00:25
Odpowiedz

  • +
  • -
kyku - zdjęcie kyku 20.08.2010

if(weapon == CSW_UMP45) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń

	{

		if((klasa_gracza[idattacker] == Medyk && random_num(1,6) == 1)) // to będzie np. 1/6 z UMP45

			damage = float(health);

	}

Użytkownik kyku edytował ten post 20.08.2010 23:40
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 20.08.2010

xD
Użytkownik Intex edytował ten post 21.08.2010 00:25
Odpowiedz

  • +
  • -
kyku - zdjęcie kyku 20.08.2010

nie znam kodu coda ;-) Podaj wycinek tego kodu z miną.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 20.08.2010

:)
Użytkownik Intex edytował ten post 21.08.2010 00:20
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 21.08.2010

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

na

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 999.0 , 1);

albo zamiana Ham_TakeDamage na Ham_Killed
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 21.08.2010

Można zamknać all działa
Użytkownik Intex edytował ten post 21.08.2010 00:20
Odpowiedz
Zablokowany