←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[CoD] Klasa z Auto BH?

Zablokowany

Starozytny - zdjęcie Starozytny 19.08.2010

Witam , jak zrobić Klasę z Auto BH?? z góry dzięki
Za pomoc +
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 19.08.2010

Nie wiem jak jest w codzie itp bo nie przerabialem go ale moze wzoruj sie na tym
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam :&
Odpowiedz

  • +
  • -
NiRVAnA - zdjęcie NiRVAnA 19.08.2010

0nYk3, nie ta bajka chyba:P. Podłączam się pod prośbę :)
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 20.08.2010

Można się na tamtym wzorować : > Tylko trzeba wiedzieć przy jakiej funkcji jest //Before freeze_ended check w DbM.

Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
NiRVAnA - zdjęcie NiRVAnA 20.08.2010

Ja tego diablo nie ogarniam:). Jak możesz i będziesz miał czasu to proszę o instrukcję :)
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 20.08.2010

Ja też :]
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 20.08.2010

Dodajemy na sam koniec:

public client_PreThink(id) {
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == NowaKlasa) {
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)

Sprawdźta ; P
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 20.08.2010

A jeśli bym chciał dodać jakiś item aby miał Auto BH

To jak mniej więcej musze zamienić

Czy tak:

public client_PreThink(id) {
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) {
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Gdzie za XX wstawiam nr itemu
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 20.08.2010

Tak zadziała, a jeśli chcesz item i klasę:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == XXX)) {
; P A działa ogólnie? : P
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 21.08.2010

Jeszcze nie sprawdzałem , nie mam teraz zbytnio czasu , ale dzisiaj spróbuje przetestować :>

21 sierpień 2010 - 14:37:
Z tego co mi gracze mówili to działa , sam niestety nie miałem okazji sprawdzić.
Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:41
Odpowiedz
Zablokowany