[CoD] Klasa z Auto BH?
Onyke
19.08.2010
Nie wiem jak jest w codzie itp bo nie przerabialem go ale moze wzoruj sie na tym
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam
Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jesli zle to przepraszam
camilost
20.08.2010
Można się na tamtym wzorować : > Tylko trzeba wiedzieć przy jakiej funkcji jest //Before freeze_ended check w DbM.
Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo
Dzisiaj sprawdzę jak wygląda to w diablo
NiRVAnA
20.08.2010
Ja tego diablo nie ogarniam:). Jak możesz i będziesz miał czasu to proszę o instrukcję
camilost
20.08.2010
Dodajemy na sam koniec:
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Sprawdźta ; P
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == NowaKlasa) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
Sprawdźta ; P
Night90
20.08.2010
A jeśli bym chciał dodać jakiś item aby miał Auto BH
To jak mniej więcej musze zamienić
Czy tak:
Gdzie za XX wstawiam nr itemu
To jak mniej więcej musze zamienić
Czy tak:
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }
Gdzie za XX wstawiam nr itemu
camilost
20.08.2010
Tak zadziała, a jeśli chcesz item i klasę:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || klasa_gracza[id] == XXX)) {; P A działa ogólnie? : P
Night90
21.08.2010
Jeszcze nie sprawdzałem , nie mam teraz zbytnio czasu , ale dzisiaj spróbuje przetestować
21 sierpień 2010 - 14:37:
Z tego co mi gracze mówili to działa , sam niestety nie miałem okazji sprawdzić.
Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:41
21 sierpień 2010 - 14:37:
Z tego co mi gracze mówili to działa , sam niestety nie miałem okazji sprawdzić.
Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:41