Problem z /klasy
slowly 19.08.2010
Witam.
Zrobiłem sobie 2 stronę opisu klas.
Użytkownik slowly edytował ten post 20.08.2010 18:34
Zrobiłem sobie 2 stronę opisu klas.
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wMag^n\y2. \wPaladyn^n\y3. \wMnich^n\y4. \wBarbarzynca^n\y5. \wZabojczyni^n\y6. \wNekromanta^n\y7. \wNinja^n\y8. \wLowca^n\r9. \wDalej^n\r0. \wWyjscie") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { mnich(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { zabojczyni(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { Lowca(id) } case 8: { show_menu_klasy2(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br>Gdy na nozu nacisnie r popelnia samobojstwo zadajac obrazenia innym wokol.<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 130hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>") } public mnich(id){ showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 150hp<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Nie slychac jej krokow i jest troche szybsza od pozostalych. Ma 140hp na start.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>") } public ninja(id){ showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 170 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>") } public Lowca(id){ showitem(id,"Lowca"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>") } public show_menu_klasy2(id) { new text2[513] format(text2, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wAndriel^n\y2. \wDuriel^n\y3. \wDiablo^n\y4. \wBaal^n\y5. \wSzkielet^n\y6. \wSzaman^n\y7. \wWampir^n\y8. \wMefisto^n\r9. \wWstecz^n\r0. \wWyjscie") new keys3 keys3 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys3, text2) return PLUGIN_HANDLED } public klasy2(id, key) { switch(key) { case 0: { andriel(id) } case 1: { duriel(id) } case 2: { diablo(id) } case 3: { baal(id) } case 4: { szkielet(id) } case 5: { szaman(id) } case 6: { wampir(id) } case 7: { mefisto(id) } case 8: { show_menu_klasy(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public andriel(id){ showitem(id,"Andriel"," "," ","<br>Na start posiada 140 hp. Po naladowaniu sie z nozem dostaje wszystkie granaty.<br> Odporny na wszystkie itemy 1/x.<br><br>") } public duriel(id){ showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Na start ma 120hp i leczy sie idac na kazdej broni +10 hp co 3 sekundy.<br> Na nozu posiada piorun.<br><br>") } public diablo(id){ showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Na start ma 145 hp i dostaje 300 kamizelki na poczatku rundy.<br>Ma przyblizenie tak jak aug w niektorych broniach oraz na nozu ma fireball'a.<br><br>") } public baal(id){ showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Na start ma 120 hp i posiada 10 nozy do rzucania.<br>Gdy zabije wroga odzyskuje czesc hp.<br>Na nozu laduje magiczny pancerz.<br><br>") } public szkielet(id){ showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Moze zrobic jeden skok w powietrzu i ma 1/6 szans na oslepienie wroga<br>podczas strzalu. Na nozu laduje dmg.<br>") } public szaman(id){ showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Co runde, na respie dostaje M4A1. Nie slychac jego krokow.<br>Na nozu laduje sobie 50hp.<br><br>") } public wampir(id){ showitem(id,"Wampir"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Ma wbudowane 10 vampirzych obrazen, jest troche szybszy od pozostalych.<br>Na nozu laduje sobie lustrzane pociski. Za fraga dostaje wiecej pieniedzy<br><br>") } public mefisto(id){ showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Moze wykonac 2 skoki w powietrzu, nie slychac jego krokow.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 100.<br>Ladujac sie nozem zwieksza predkosc.<br><br>") }I mam problem, ponieważ gdy wcisnę byle jaki guzik w menu to nic mi się nie wyświetla. Tak samo jest, gdy chcę zmienić stronę. Reasumując nie działają przyciski w menu. Proszę o poprawienie kodu i powiedzenie mi co jest źle.
Użytkownik slowly edytował ten post 20.08.2010 18:34
camilost
20.08.2010
Mam ten sam problem : P Dodałem drugą stronę i też ani na pierwszej nie działają klawisze ani na drugiej : <
false
20.08.2010
opis klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Hmm byl taki temat co rozwiązywał Wasz problem ale nie pamietam gdzie jest. moze to pomoze
//Edit. niee tam post slowly to raczej nie
20 sierpień 2010 - 23:05:
ale moze :
#define klawisze1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
i :
new klawisze1
klawisze1 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9
Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:03
Hmm byl taki temat co rozwiązywał Wasz problem ale nie pamietam gdzie jest. moze to pomoze
//Edit. niee tam post slowly to raczej nie
20 sierpień 2010 - 23:05:
ale moze :
#define klawisze1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
i :
new klawisze1
klawisze1 = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9
Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:03
camilost
20.08.2010
Ja mam tak o:
I definy
Spoiler
I definy
#define iKlas (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890 #define iKlas1 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890 #define iKlas2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9) // Keys: 1234567890
false
20.08.2010
Umówmy się tak :
Jutro Wam napisze funkcję, jeżeli mnie nikt nie uprzedzi, bo dziś jestem senny i zmęczony..
// A masz menu w stylu Potwory Ludzie Premium ? czy 3 menu pod 9. dalej ?
Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:26
Jutro Wam napisze funkcję, jeżeli mnie nikt nie uprzedzi, bo dziś jestem senny i zmęczony..
// A masz menu w stylu Potwory Ludzie Premium ? czy 3 menu pod 9. dalej ?
Użytkownik hajtuś edytował ten post 20.08.2010 22:26
slowly 20.08.2010
Mam standardową pierwszą stronę menu i pod klawiszem "9" mam "dalej"... W drugiej stronie mam opisy nowych klas oraz pod klawiszem "9" posiadam "wróć"
Użytkownik slowly edytował ten post 21.08.2010 09:15
Użytkownik slowly edytował ten post 21.08.2010 09:15
camilost
20.08.2010
Tak samo ja wyżej tylko 3 menu (1 po wpisaniu /klasy) i reszta przechodzi na 9-Dalej 0-Wstecz/(Wyjdz na pierwszej)
false
21.08.2010
Tak samo ja wyżej tylko 3 menu (1 po wpisaniu /klasy) i reszta przechodzi na 9-Dalej 0-Wstecz/(Wyjdz na pierwszej)
Ok postaram się wam dzis napisać.
Screeaam... 21.08.2010
public show_menu_klasy2(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wAndriel^n\y2. \wDuriel^n\y3. \wDiablo^n\y4. \wBaal^n\y5. \wSzkielet^n\y6. \wSzaman^n\y7. \wWampir^n\y8. \wMefisto^n\r9. \wWstecz^n\r0. \wWyjscie")
new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public klasy2(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
andriel(id)
}
case 1:
{
duriel(id)
}
case 2:
{
diablo(id)
}
case 3:
{
baal(id)
}
case 4:
{
szkielet(id)
}
case 5:
{
szaman(id)
}
case 6:
{
wampir(id)
}
case 7:
{
mefisto(id)
}
case 8:
{
show_menu_klasy(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public andriel(id){
showitem(id,"Andriel"," "," ","<br>Na start posiada 140 hp. Po naladowaniu sie z nozem dostaje wszystkie granaty.<br> Odporny na wszystkie itemy 1/x.<br><br>")
}
public duriel(id){
showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Na start ma 120hp i leczy sie idac na kazdej broni +10 hp co 3 sekundy.<br> Na nozu posiada piorun.<br><br>")
}
public diablo(id){
showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Na start ma 145 hp i dostaje 300 kamizelki na poczatku rundy.<br>Ma przyblizenie tak jak aug w niektorych broniach oraz na nozu ma fireball'a.<br><br>")
}
public baal(id){
showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Na start ma 120 hp i posiada 10 nozy do rzucania.<br>Gdy zabije wroga odzyskuje czesc hp.<br>Na nozu laduje magiczny pancerz.<br><br>")
}
public szkielet(id){
showitem(id,"Szkielet"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Moze zrobic jeden skok w powietrzu i ma 1/6 szans na oslepienie wroga<br>podczas strzalu. Na nozu laduje dmg.<br>")
}
public szaman(id){
showitem(id,"Szaman"," "," ","<br>Na start ma 135 hp.<br>Co runde, na respie dostaje M4A1. Nie slychac jego krokow.<br>Na nozu laduje sobie 50hp.<br><br>")
}
public wampir(id){
showitem(id,"Wampir"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Ma wbudowane 10 vampirzych obrazen, jest troche szybszy od pozostalych.<br>Na nozu laduje sobie lustrzane pociski. Za fraga dostaje wiecej pieniedzy<br><br>")
}
public mefisto(id){
showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Na start ma 130 hp.<br>Moze wykonac 2 skoki w powietrzu, nie slychac jego krokow.<br>Ma zmniejszona widocznosc do 100.<br>Ladujac sie nozem zwieksza predkosc.<br><br>")
}
To jest wycinek mojego drugiego (Dalej) menu z opisem Twoich klas i mnie ono działa.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:20
false
21.08.2010
dzięki screeam. prawde mowiac umiem to ale mi sie nie chcialo pisac.
PS. Dziala ;]
Użytkownik hajtuś edytował ten post 21.08.2010 22:24
PS. Dziala ;]
Użytkownik hajtuś edytował ten post 21.08.2010 22:24
camilost
21.08.2010
Rowniez zaraz sprawdzę
@Mi nie działa - założyłem nowy temat.
Użytkownik camilost edytował ten post 21.08.2010 23:57
@Mi nie działa - założyłem nowy temat.
Użytkownik camilost edytował ten post 21.08.2010 23:57
slowly 22.08.2010
Screeam dostajesz plusa, bo druga strona działa. Ale gdy nacisnę jakiś guzik będąc na pierwszej stronie to menu się wyłącza
Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 10:18
Użytkownik slowly edytował ten post 22.08.2010 10:18