Jeżeli pomożesz to thx i +L 08/17/2010 - 09:18:09: Start of error session.
L 08/17/2010 - 09:18:09: Info (map "de_rats_2002") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100817.log")
L 08/17/2010 - 09:18:09: [ENGINE] Invalid entity 16
L 08/17/2010 - 09:18:09: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_set_int") - debug not enabled!
L 08/17/2010 - 09:18:09: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/17/2010 - 09:18:12: [ENGINE] Invalid entity 16
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/17/2010 - 09:18:12: [ENGINE] Invalid entity 16
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/17/2010 - 09:18:12: [ENGINE] Invalid entity 16
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/17/2010 - 09:18:12: [ENGINE] Invalid entity 16
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/17/2010 - 09:18:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/17/2010 - 09:18:12: [ENGINE] Invalid entity 16
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Crash servera cod v2 xD
#1
Napisano 18.08.2010 08:33
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 18.08.2010 08:36
#3
Napisano 18.08.2010 08:45
fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
Użytkownik ELOS edytował ten post 18.08.2010 08:45
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 18.08.2010 08:52
#5
Napisano 18.08.2010 08:58
Załączone pliki
Użytkownik ELOS edytował ten post 18.08.2010 08:59
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#6
Napisano 18.08.2010 09:26
#7
Napisano 18.08.2010 09:33
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#8
Napisano 18.08.2010 09:35
Nie.Ale debug na końcu sma i skomplikować czy jak.
jak masz w plugins.ini nazwę pluginu dopisaną to zaraz obok dajesz debug tzn wygląda to tak
costamse.amxx debug
#9
Napisano 18.08.2010 09:38
#10
Napisano 18.08.2010 09:41
18 sierpień 2010 - 09:42:
Kurde złej osobie dałem +
18 sierpień 2010 - 09:44:
DarkGL Wykorzystam to jeżeli sposób HardBota nie zadziała.Nie obraź się ale + i tak przez przypadek dostałeś
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#11
Napisano 18.08.2010 10:01
#12
Napisano 18.08.2010 16:39
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#13
Napisano 18.08.2010 17:07
#14
Napisano 20.08.2010 08:06
20 sierpień 2010 - 08:10:
Z Logami nie wiem co i jak trochę tego dużo daje w załączniku
22 sierpień 2010 - 14:35:
REFRESH
Załączone pliki
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych