←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

COD Mod problem z komplikowaniem

Zablokowany

  • +
  • -
-Gibonek- - zdjęcie -Gibonek- 17.08.2010

Witam. Postanowiłem pomóc koledze przy tworzeniu COD Moda. Wziąłem się za QTM_CodMod.sma, zwiększyłem lvl do 1001, max staty do 500, dodałem klasę kamikadze, ustawiłem klasę kamikadze, poprawiłem rambo. To by było na tyle mojej pracy, niestety gdy chciałem to skomplikować, to wyskoczył błąd, a ja nie mam pojęcia o co chodzi. Czy mógłby ktoś poprawić mi ten pliczek aby działał?

Proszę o zrobienie:
Kamikadze: M4, Ak47, Awp, Deagle, He, Flasha, Smoke, 130% biegu, 50hp bazowe, 100 kamizelki, i 5 rakietek co 2 sek. każda.
Rambo: M4, Famas, Deagle, 130% biegu, 120hp bazowe, 100 kamizelki, i 15 apteczek.
Exp za kill: 600
Exp za bombe: 850
Max lvl: 1001
Max staty: 500/501

Proszę jeszcze o napisane co źle zrobiłem, gdyż jestem tego bardzo ciekawy.

Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Knopers - zdjęcie Knopers 17.08.2010

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   56,46 KB   131 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
-Gibonek- - zdjęcie -Gibonek- 17.08.2010

Możesz powiedzieć co w moim było źle?
Odpowiedz

  • +
  • -
sokojoko - zdjęcie sokojoko 17.08.2010

Po 1 usunąłeś wpis (około 117 linijki)
new nowa_klasa_gracza[33];


po 2 (1465 linijka) chciałeś zrobić CTRL+Z a zrobiłeś CTRL+\ (pewnie masz obok siebie) i dodało się to FF do str_to_num
	kondycja_gracza[id] = str_to_FFnum(zwinnoscgracza);

Użytkownik sokojoko edytował ten post 17.08.2010 22:38
Odpowiedz
Zablokowany