←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BF2 - przy dodaniu prędkości słychać kroki...

Zablokowany

  • +
  • -
alkoholikus - zdjęcie alkoholikus 17.08.2010

Witam,

Mam serwer BF2. Odznaka z SMG zwiększa prędkość gracza. Niestety posiadając tą odznakę, słychać kroki gdy gracz idzie na walku. Można jakoś zwiększyć prędkość, od której dopiero słychać kroki? Bądź zrobić tak, żeby idąc na walku mieć standardową prędkość? Nie mam pojęcia nawet jak sprawdzić jakie parametry są poustawiane dla walka, ani od jakiej prędkości słychać kroki.

Tu jest funkcja odpowiedzialna za zwiększenie prędkości w BF2:

public set_speed(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

	new Float:speed;

	if ( g_imobile[id] )
	{
		speed = 100.0;
	}
	else
	{
		if ( cs_get_user_vip(id) )
		{
			//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
			speed = 227.0;
		}
		else
		{
			new weapon = get_user_weapon(id);

			speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

			if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
			{
				switch(weapon)
				{
					case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
					case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
				}
			}
		}

		new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
		if ( smglevel )
		{
			//15 units faster per level.
			speed += (smglevel * 15.0);
		}
	}

	if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
	{
		set_user_maxspeed(id, speed);
	}
}

Ma ktoś jakiś pomysł, jak to przerobić, żeby nie było słychać kroków na walku?

18 sierpień 2010 - 07:25:
Jest jakaś funkcja, która zwróci, czy dana osoba idzie na walku lub nie?
Odpowiedz
Zablokowany