Ok.
Pod
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
dodaj
add_bonus_antiitem(attacker_id,id,damage)
pod
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{
new dam = floatround (15+p_stats[str][id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
return dam
}
}
return 0
}
dodaj
public add_bonus_antiitem(attacker,id,damage)
{
if (player_b_niszczitem[attacker_id] > 0 && random_num(1,player_b_niszczitem[attacker_id] == 1)
{
player_item_id[id] = 0
player_item_name[id] = "Nic"
reset_item_skills(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, "Twój przedmiot został zniszczony!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Zobacz czy działa.
I zaręczam Ci, że poprzednia wersja też by działała.
Użytkownik Dimni edytował ten post 16.08.2010 16:11