←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
Plugin /spec

Zablokowany

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 16.08.2010

Witam,

Bardzo bym prosił o napisanie prostego pluga.

Po wpisaniu /spec przenosi gracza na specta, i gdy gracz jest na speccie wpiszę znów /spec przenosi do ct.

Jeśli można to jeszcze wersję z wiadomości na czacie.

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam, DAMIANq
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 16.08.2010

Loks:

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 16.08.2010

Przenosi tylko na specta, i na dodatek cały czas mogę chodzić nadal (niby jestem na speccie) , a potem jak wpisuje to nie przenosi do CT.
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.08.2010 17:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 16.08.2010

A może być że jak wpiszesz /ct to do CT przeniesie?
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 16.08.2010

Może być.
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 17.08.2010

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("SpecGo", "0.1", "[H]ARDBO[T]")

register_clcmd("say /spec","SpecGo")
}
public SpecGo(player)
{
if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_SPECTATOR)
{
cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT);
client_print(player, print_chat, "[SPEC] Zostales przeniesiony do CT")
}
else
{
cs_set_user_team(player, CS_TEAM_SPECTATOR);
client_print(player, print_chat, "[SPEC] Zostales przeniesiony na spect")
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 17.08.2010

Try
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

// Jak chcesz wylaczyc ozywianie to postaw // przed linia nizej
#define OZYWIAJ
// Jak chcesz wylaczyc zabijanie to postaw // przed linia nizej
#define ZABIJAJ

#if defined OZYWIAJ
#include <hamsandwich>
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Spec", "1.0", "Vertricus");
register_clcmd("say /spec","CmdSwitch");
}
public CmdSwitch(id)
{
new Team = _:cs_get_user_team(id);
switch (Team)
{
case CS_TEAM_SPECTATOR:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
#if defined OZYWIAJ
if (!is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
#endif
}
case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
#if defined ZABIJAJ
if (is_user_alive(id))
user_silentkill(id);
#endif
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 17.08.2010

Z wiadra mam takie coś:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "set spectate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven & alliedmodders"

new oldSpecTeam[33];

// get/set mapzone bits
#define CS_GET_USER_MAPZONES(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define CS_SET_USER_MAPZONES(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET, %2, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define DELAY 0.3 
#define TOTAL 0
#define DROPED 1
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /spec", "setSpectate");// usadzanie na spekta
}
public setSpectate(id)
{    
    new team;
    team = get_pdata_int(id, 114, 5);
    switch(team)
    {
        case 1:
        {
            oldSpecTeam[id] = 1;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 2:
        {
            oldSpecTeam[id] = 2;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 3:
        {
            switch(oldSpecTeam[id])
            {
                case 1:
                {
                    cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
                    set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
                }
                default:
            {
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_GIGN);
                set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
            }
        }
    }
    default: return FMRES_IGNORED;
}

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public task_afterSpecChange(id)
{
//log_amx("AT: task_afterSpecChange");

dllfunc(DLLFunc_Spawn, id);
}

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 17.08.2010 07:41
Odpowiedz
Zablokowany