←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Niewidzialnosc Cod Mod

Zablokowany

  • +
  • -
NiRVAnA - zdjęcie NiRVAnA 16.08.2010

case NAZWA POSTACI:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 2;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);
}

Zrobiłem taki myk ale coś nie działa:D, może ktoś napisać co mogłem źle zrobić:)? Za pomoc + :)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 16.08.2010

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);
to jest nieistniejąca kolorowa powłoka
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,20);
to jest ustawienie (20/255)*100% przeźroczystości
Odpowiedz

  • +
  • -
sokojoko - zdjęcie sokojoko 16.08.2010

chcesz zrobić dokładnie to samo co robi płaszcz partyzanta wiec użyj jego funkcji :P
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

Użytkownik sokojoko edytował ten post 16.08.2010 13:56
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 16.08.2010

rendering nie resetuje się przy spawnie, więc jak ktoś użyje tej klasy i przejdzie na inną to nadal będzie niewidzialny :P musisz się upewnić, że reszta ma TransAlpha, 255
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 16.08.2010

Albo w Odrodzenie(id) sprawdzić czy aktualna klasa jest inna od tej z niewidzialnością i ustawić jej rendering na pełny. (I jeśli ma inny item niż płaszcz partyzanta)

if(klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6)
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

Najlepiej to dodaj pod ifem(!klasa_gracza[id]).

@DOWN po co ten dodatkowy nawias? --,- Dobrze jest tak jak jest. Bez zbędnego nawiasu.
Użytkownik camilost edytował ten post 18.08.2010 16:50
Odpowiedz

  • +
  • -
NiRVAnA - zdjęcie NiRVAnA 18.08.2010

Chyba powinno być tak:
	if((klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6))
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);


:)
Odpowiedz
Zablokowany