case NAZWA POSTACI:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 2;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);
}
Zrobiłem taki myk ale coś nie działa:D, może ktoś napisać co mogłem źle zrobić? Za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Niewidzialnosc Cod Mod
Temat rozp. NiRVAnA, 16.08.2010 13:39
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2010 13:39
#2
Napisano 16.08.2010 13:49
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);to jest nieistniejąca kolorowa powłoka
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,20);to jest ustawienie (20/255)*100% przeźroczystości
#3
Napisano 16.08.2010 13:52
chcesz zrobić dokładnie to samo co robi płaszcz partyzanta wiec użyj jego funkcji
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
Użytkownik sokojoko edytował ten post 16.08.2010 13:56
#4
Napisano 16.08.2010 14:07
rendering nie resetuje się przy spawnie, więc jak ktoś użyje tej klasy i przejdzie na inną to nadal będzie niewidzialny musisz się upewnić, że reszta ma TransAlpha, 255
#5
Napisano 16.08.2010 15:28
Albo w Odrodzenie(id) sprawdzić czy aktualna klasa jest inna od tej z niewidzialnością i ustawić jej rendering na pełny. (I jeśli ma inny item niż płaszcz partyzanta)
Najlepiej to dodaj pod ifem(!klasa_gracza[id]).
@DOWN po co ten dodatkowy nawias? --,- Dobrze jest tak jak jest. Bez zbędnego nawiasu.
if(klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
Najlepiej to dodaj pod ifem(!klasa_gracza[id]).
@DOWN po co ten dodatkowy nawias? --,- Dobrze jest tak jak jest. Bez zbędnego nawiasu.
Użytkownik camilost edytował ten post 18.08.2010 16:50
#6
Napisano 18.08.2010 12:42
Chyba powinno być tak:
if((klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6))
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych