←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pomocy ze sklepem

Locked

SWiTcH's Photo SWiTcH 14.08.2010

Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz wystarczajacej ilosci zlota!")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z Wyposazeniem - ^n\w1. Ulepsz Przedmiot - \r$9000^n\w^n\w2. Kup losowy Przedmiot - \r$5000^n\w3. Kup doswiadczenie - \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d proc. doswiadczenia!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


Mam pytanie?? bo przeedytowałem sklep,jak najprościej,tylko że mam błąd:klikam w nr.1, to mi sie sklep wyłącza - jak nacisne 2,3 to nic sie nie dzieje,(zamknij to akurat działa) ale te punkty 1,2,3(Poprawka) działają dopiero,wtedy kiedy nacisne 4,5,6 pomóżcie mi,aby tak bylo,ze jak nacisne 1 - Ulepsz przedmiot zeby ulepszylo 2,3 itd.
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 14.08.2010

Nie zmieniłeś tego

(1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
Quote

SWiTcH's Photo SWiTcH 14.08.2010

napisz mi dokładnie jak i co mam zmienić w tym kodzie

bo wiem ze proste zmienic,ale moge pomieszac

bo zmienialem tez nr case

a zostawic te case te 0 1,2 czy zmienic na takie jak bylo czyli 0,4,5

odpowie ktoś?
Edited by SWiTcH, 14.08.2010 20:33.
Quote

  • +
  • -
Onyke's Photo Onyke 14.08.2010


Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz wystarczajacej ilosci zlota!")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z Wyposazeniem - ^n\w1. Ulepsz Przedmiot - \r$9000^n\w^n\w2. Kup losowy Przedmiot - \r$5000^n\w3. Kup doswiadczenie - \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Dostales %d proc. doswiadczenia!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


Głowy nie daje.
Jak nie bedzie dzialac to pisz ;P
Quote
Locked