←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

SubModel - jak to uzywac ?

Zablokowany

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 13.08.2010

Witam , mam do Was pytanie dotyczace submodeli.
Mam model skladajacy sie z glowy i ubrania czyli 2 rzeczy i jak moge teraz ten model ustawic na serwerze i zablokowac jego zmiane przez cl_minimodels i models ?
Mile widziane przyklady.

Dołączona grafika
W Part mam dwie opcje:
- studio( Submodel 1 jest w liscie i 2 skiny)
- tero_glowy (wtedy mam 4 Submodele, 2 Skiny)
W Sub-Model mam
-SubModel 1
-SubModel 2
-SubModel 3
-SubModel 4
A w skin mam
-Skin 1
-Skin 2
I jak z tego wygenerowac model gracza ? oraz zablokowac zmiane go poprzez "models" w konsoli ?

Pomoże ktos ?
set_pev(id, pev_body, random_num(0, 3));
			set_pev(id, pev_skin, random_num(0, 1));

Użytkownik Pittero edytował ten post 29.08.2010 00:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 24.08.2010

Model zmieniasz przy użyciu cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu(bez ścieżki !!)") lub engfunc(EngFunc_SetModel, id, "ścieżka do modelu").
Odpowiedz

  • +
  • -
Pittero - zdjęcie Pittero 25.08.2010

A jak mam kilka opcji w part to jak jes wybrac ?
Tzn mam glowe i glowe z czapka lub bez.
Odpowiedz
Zablokowany