Gdy chce dodać pokemona nowego to daje mu numer 253, a jak wchodze do gry to tkiego pokemona nie ma czemu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z pokemod
Temat rozp. Ultrax, 13.08.2010 04:18
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.08.2010 04:18
#2
Napisano 13.08.2010 04:47
z tego co napisałeś nic się nie da wywnioskować
#3
Napisano 13.08.2010 16:18
Zależy też co Ty masz na myśli "dodaje pokemona......"
Żeby dodać odpowiednio pokemona trzeba.....
Otworzyć plik pokemon.ini (znajduje się w configs/pokemon) i na samym końcu dodawać odpowiednio nazwy.
Zanim zaczniesz dodawać zapowznaj się z działaniem flag jakie znajdują się w tym pliku na samej górze.
Teraz musisz robić pokolei wpisywać w linii nowego pokemona:
Dla przykładu podaje Ci jednego z moich pokemonów oraz kawałek jego ewolucji
Czyli : 409 pokemon o nazwie Poszukiwacz ma skilla "Psychic" oraz na 30 levelu ewoluuje do pokemona Eksplorator ,ktory otrzymuje dodatkowo skilla "agility".
OcZywiście ten Eksplorator na 60 levelu ewoluje do następnej formy "Odkrywcy".Ale już na swoim poziomie ma ten Eksplorator dwa skille "Psychic" i "agility"
CZyli każdy pokemon może ewoluować na tyle form ile ustawisz sobie w pluginie .Wymaga jest edycja plików sma i inl. Ja mam ustawione na 20 ewolucji każdego pokemona przy czym nie muszę każdego tak robić ale już tak sobie ten plugin zmodyfikowałem by na przyszłość można było sobie to robić.
Ja mam już 430 pokemonów
Pomogłem Ci....
Żeby dodać odpowiednio pokemona trzeba.....
Otworzyć plik pokemon.ini (znajduje się w configs/pokemon) i na samym końcu dodawać odpowiednio nazwy.
Zanim zaczniesz dodawać zapowznaj się z działaniem flag jakie znajdują się w tym pliku na samej górze.
// Pokemon Properties: // "a" - isn't an evolved form of another pokemon // "b" - evolves - followed by level number, TRADE, or item name // - then followed by the pokemon it should evolve into // "c" - cannot be found in pokeballs on the ground // "d" - can be selected as a starting pokemon // "e" - cannot be caught by pokeballs // "g" - global - doesn't have to be active to use skill // "h" - heavy - some skills will not work against heavy pokemon // "y" - special - pokemon follows special flags for capturing // "z" - disable use
Teraz musisz robić pokolei wpisywać w linii nowego pokemona:
lp | nazwa_pokemona | flagi działania | skill | flagi ewolucji i skilla
Dla przykładu podaje Ci jednego z moich pokemonów oraz kawałek jego ewolucji
409 Poszukiwacz adbkjeh "Psychic" abcye 30 Eksplorator 410 Eksplorator adbkjeh "Agility" bcye 60 Odkrywca
Czyli : 409 pokemon o nazwie Poszukiwacz ma skilla "Psychic" oraz na 30 levelu ewoluuje do pokemona Eksplorator ,ktory otrzymuje dodatkowo skilla "agility".
OcZywiście ten Eksplorator na 60 levelu ewoluje do następnej formy "Odkrywcy".Ale już na swoim poziomie ma ten Eksplorator dwa skille "Psychic" i "agility"
CZyli każdy pokemon może ewoluować na tyle form ile ustawisz sobie w pluginie .Wymaga jest edycja plików sma i inl. Ja mam ustawione na 20 ewolucji każdego pokemona przy czym nie muszę każdego tak robić ale już tak sobie ten plugin zmodyfikowałem by na przyszłość można było sobie to robić.
Ja mam już 430 pokemonów
Pomogłem Ci....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych