←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Limit na inteligencji

Zablokowany

Tiger_pl - zdjęcie Tiger_pl 12.08.2010

Chcę ustawić limit na inteligencji do 50 pnktów umiejętności i coś mi nie dziala.

diablo z 200 lvl ,pozostale pkt.umiejętności po 150 do każdej.

W oryginale jest tak:

public skill_menu(id, key) 
{ 
 new max_skill=100
	switch(key) 
	{ 	
		case 0: 
		{	
 		if (player_intelligence[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0


Ja zmienilem na taki kod:

public skill_menu(id, key) 
{ 
 new max_skill=150     <---------------------------TU ZMIENILEM
	switch(key) 
	{ 	
		case 0: 
		{	
 		if (player_intelligence[id]<50){    <--------------TU ZMIENILEM
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0

I teraz daje wszedzie do 150 punktow umiejetności (nawet w inteligencji) a chcialbym by na inteligencje dawalo 50 i tak jak wyzej napisalem do pozostalych do 150 pkt.

Coś ,gdzieś jeszcze trzeba zmienic?







Odpowiedz

krzywy92 - zdjęcie krzywy92 12.08.2010

Jesli masz 200 lvl to moim zdaniem muszisz miec tak sprawdz ;)

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=101
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<101){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<101){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<101){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<101){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 101)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0




lub (ale niewiem czy zadziala :/

public skill_menu(id, key)
{
new max_skill=101
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<51){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<101){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=2
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<101){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=2
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<101){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=2
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= 101)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
jesli pomoglem wiesz co dac :P
Odpowiedz

Tiger_pl - zdjęcie Tiger_pl 14.08.2010

Temat do zamknięcia .

Zapomnialem na koncu jesZcze zmienic na ten 50 limit

Odpowiedz
Zablokowany