Jak w temacie proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobic klase z auto bunny hopem
Temat rozp.
Letnie Chamskie B00m
, 11.08.2010 14:28
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2010 14:28
#2
Napisano 11.08.2010 18:27
Znajdz
Dodaj nad
Chyba powinno działać
//Before freeze_ended check
Dodaj nad
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
Chyba powinno działać
#3
Napisano 12.08.2010 10:54
dzięki
#4
Napisano 12.08.2010 10:56
Zapomnialem jeszcze zebys dodal gdzies do #define
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych