←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błędy w pluginach, ktoś pomoże

Locked

  • +
  • -
choyrack's Photo choyrack 03.10.2008

Ja już nie mam o co tu chodzi, próbowałem wszystkiego.
Pierwszy problem:
L 10/04/2008 - 00:15:16: [ENGINE] Invalid entity 222
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sniper_control.amxx")
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string")
L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX]    [0] sniper_control.sma::vexd_pfntouch (line 172)
Nie wiem co go boli. Ten plugin raz działa raz nie...

Chodzi konkretnie o tą linijkę:
entity_get_string( iTouchId, EV_SZ_classname, szClassName, 31 );

Drugi problem:
L 10/04/2008 - 00:17:02: [FUN] Player out of range (0)
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "warmuppro.amxx")
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering")
L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX]    [0] temp429.sma::restart_time (line 705)
Tutaj rozumiem, że chodzi o to, że indeks gracza jest z poza zakresu, ale tam jest wykonywane działanie na wszystkich graczach (indeks = 0). Ten plugin niby działa jak powinien.

A tutaj chodzi o taką linijkę:
set_user_rendering(0, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)

W załączniku są pliki sma obu pluginów.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 03.10.2008

Z tym drugim to może spróbuj wykonać to na wszystkich żywych graczach po kolei zamiast id=0
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 03.10.2008

Do sniper_control.sma dodaj is_valid_ent, bo jak ktos nadepnie na bron, to ona od razu znika i moze to go boli...

Co do warmuppro.sma to tylko czesc funkcji suportuje index=0 jako wszyscy. Ta nie xP
Quote

  • +
  • -
choyrack's Photo choyrack 03.10.2008

Próbowałem i niestety bez efekty.
Quote

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon's Photo mgr inż. Pavulon 03.10.2008

A to może pomoże na problem nr 1. https://forums.allie... ... stcount=57
Jeżeli z problemem nr. 2 nie udało się tak jak pisałem to pozostaje czekać na nową wersję: http://forums.allied... ... stcount=35
Quote

  • +
  • -
Miczu's Photo Miczu 03.10.2008

To zmien moze vexd_pfntouch(pToucher, pTouched) na pfn_touch(pToucher, pTouched) - ta funkcja chociaz jest w definicjach engine, a tamta jakos z nikad jest :F

[ Dodano: 03-10-2008, 23:18 ]
Poza tym tu jest blad:
if ( iPlayerId < 0 || iPlayerId > 32 || !is_user_alive( iPlayerId ) )
        return PLUGIN_CONTINUE;
Powinno byc iPlayerId < 1 ...
Quote
Locked