Błędy w pluginach, ktoś pomoże
choyrack
03.10.2008
Ja już nie mam o co tu chodzi, próbowałem wszystkiego.
Pierwszy problem:
Chodzi konkretnie o tą linijkę:
Drugi problem:
A tutaj chodzi o taką linijkę:
W załączniku są pliki sma obu pluginów.
Pierwszy problem:
L 10/04/2008 - 00:15:16: [ENGINE] Invalid entity 222 L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "sniper_control.amxx") L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_string") L 10/04/2008 - 00:15:16: [AMXX] [0] sniper_control.sma::vexd_pfntouch (line 172)Nie wiem co go boli. Ten plugin raz działa raz nie...
Chodzi konkretnie o tą linijkę:
entity_get_string( iTouchId, EV_SZ_classname, szClassName, 31 );
Drugi problem:
L 10/04/2008 - 00:17:02: [FUN] Player out of range (0) L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "warmuppro.amxx") L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_rendering") L 10/04/2008 - 00:17:02: [AMXX] [0] temp429.sma::restart_time (line 705)Tutaj rozumiem, że chodzi o to, że indeks gracza jest z poza zakresu, ale tam jest wykonywane działanie na wszystkich graczach (indeks = 0). Ten plugin niby działa jak powinien.
A tutaj chodzi o taką linijkę:
set_user_rendering(0, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
W załączniku są pliki sma obu pluginów.
Attached Files
mgr inż. Pavulon
03.10.2008
Z tym drugim to może spróbuj wykonać to na wszystkich żywych graczach po kolei zamiast id=0
Miczu
03.10.2008
Do sniper_control.sma dodaj is_valid_ent, bo jak ktos nadepnie na bron, to ona od razu znika i moze to go boli...
Co do warmuppro.sma to tylko czesc funkcji suportuje index=0 jako wszyscy. Ta nie
Co do warmuppro.sma to tylko czesc funkcji suportuje index=0 jako wszyscy. Ta nie
mgr inż. Pavulon
03.10.2008
A to może pomoże na problem nr 1. https://forums.allie... ... stcount=57
Jeżeli z problemem nr. 2 nie udało się tak jak pisałem to pozostaje czekać na nową wersję: http://forums.allied... ... stcount=35
Jeżeli z problemem nr. 2 nie udało się tak jak pisałem to pozostaje czekać na nową wersję: http://forums.allied... ... stcount=35
Miczu
03.10.2008
To zmien moze vexd_pfntouch(pToucher, pTouched) na pfn_touch(pToucher, pTouched) - ta funkcja chociaz jest w definicjach engine, a tamta jakos z nikad jest :F
[ Dodano: 03-10-2008, 23:18 ]
Poza tym tu jest blad:
[ Dodano: 03-10-2008, 23:18 ]
Poza tym tu jest blad:
if ( iPlayerId < 0 || iPlayerId > 32 || !is_user_alive( iPlayerId ) ) return PLUGIN_CONTINUE;Powinno byc iPlayerId < 1 ...