←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

problem z ver

Zablokowany

  • +
  • -
Tony - zdjęcie Tony 03.10.2008

czesc mam maly problem w logsach mi wyskakuje

L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.4h.amxx")
L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX]    [0] dbmod_5.4h.sma::Damage1 (line 6299)
L 10/03/2008 - 15:09:21: Invalid player id 0
Odpowiedz

  • +
  • -
PeZeT - zdjęcie PeZeT 03.10.2008

dbmod_5.4h.amxx w plugins.ini zamień na dbmod_5.4h.amxx debug
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 03.10.2008

PeZeT, to już jest z debug'iem

[AMXX] Displaying debug trace

Przydało by się dbmod_5.4h.sma bo coś było w nim zmieniane.
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 03.10.2008

To jest raczej wina juz amxx'a...
if ((is_user_connected(id)) && (id!=0))
	{
		attacker = get_user_attacker(id)

Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...

PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 03.10.2008

Tak, widziałem to. Ale "miałem nadzieję" że coś tam zmienił (inna linijka) i dlatego jest źle.
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1 :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 03.10.2008

Tak to juz jest, pawn kozysta a bibliotek funkcji ktore nie musza byc okniecznie dobre... Po za tym sam silnik hl1 jest dosc slaby i dziurawy (wystarczy zobaczyc ile cheatow do niego robia...).
Odpowiedz
Zablokowany