problem z ver
Tony
03.10.2008
czesc mam maly problem w logsach mi wyskakuje
L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.4h.amxx") L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] [0] dbmod_5.4h.sma::Damage1 (line 6299) L 10/03/2008 - 15:09:21: Invalid player id 0
mgr inż. Pavulon
03.10.2008
PeZeT, to już jest z debug'iem
Przydało by się dbmod_5.4h.sma bo coś było w nim zmieniane.[AMXX] Displaying debug trace
Miczu
03.10.2008
To jest raczej wina juz amxx'a...
Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...
PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
if ((is_user_connected(id)) && (id!=0)) { attacker = get_user_attacker(id)
Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...
PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
mgr inż. Pavulon
03.10.2008
Tak, widziałem to. Ale "miałem nadzieję" że coś tam zmienił (inna linijka) i dlatego jest źle.
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1
Miczu
03.10.2008
Tak to juz jest, pawn kozysta a bibliotek funkcji ktore nie musza byc okniecznie dobre... Po za tym sam silnik hl1 jest dosc slaby i dziurawy (wystarczy zobaczyc ile cheatow do niego robia...).