L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.4h.amxx") L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] [0] dbmod_5.4h.sma::Damage1 (line 6299) L 10/03/2008 - 15:09:21: Invalid player id 0
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z ver
Temat rozp.
Tony
, 03.10.2008 14:32
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.10.2008 14:32
czesc mam maly problem w logsach mi wyskakuje
#2
Napisano 03.10.2008 14:33
dbmod_5.4h.amxx w plugins.ini zamień na dbmod_5.4h.amxx debug
#3
Napisano 03.10.2008 15:53
PeZeT, to już jest z debug'iem
Przydało by się dbmod_5.4h.sma bo coś było w nim zmieniane.[AMXX] Displaying debug trace
#4
Napisano 03.10.2008 16:58
To jest raczej wina juz amxx'a...
Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...
PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
if ((is_user_connected(id)) && (id!=0)) { attacker = get_user_attacker(id)
Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...
PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
#5
Napisano 03.10.2008 17:21
Tak, widziałem to. Ale "miałem nadzieję" że coś tam zmienił (inna linijka) i dlatego jest źle.
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1
#6
Napisano 03.10.2008 17:57
Tak to juz jest, pawn kozysta a bibliotek funkcji ktore nie musza byc okniecznie dobre... Po za tym sam silnik hl1 jest dosc slaby i dziurawy (wystarczy zobaczyc ile cheatow do niego robia...).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych