←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[QTM COD:MW Mod] Jak wyeliminować 'tra...

Zablokowany

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 08.08.2010

Zauważyłem, iż gdy mam załóżmy maksymalny poziom sily(zdrowia)
I przez przypadek chciałem dodać 1 punkt to nie zostaje on dodany do sily, ale odjęty z całkowitej liczby pkt.
do wykorzystania na doświadczenia, poniżej krótki tutorial dzięki któremu nie będziemy musieli resetować doświadczeń przez ubywające punkty:

1. Szukamy w public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
W każdym case dodajemy do else nową linię i powinny wyglądać tak:

CASE 0:
case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else {
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety.");
				punkty_gracza[id]++;
			}
		}

Tak samo z resztą dodam w spoiler... (Napisy inne, zamiast sila to zdrowie..., ale mysle ze to nie problem ^^.)
Spoiler


@Zakaz kopiowania ^.^


Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:00
Odpowiedz

  • +
  • -
neroo - zdjęcie neroo 28.08.2010

qtm_codmod2.sma(2038) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
qtm_codmod2.sma(2038) : error 029: invalid expression, assumed zero
qtm_codmod2.sma(2038) : warning 215: expression has no effect
qtm_codmod2.sma(2038) : error 001: expected token: ";", but found "]"
qtm_codmod2.sma(2038) : fatal error 107: too many error messages on one line


podczas kompilacji.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
;(( - zdjęcie ;(( 29.08.2010

Dodaj } na koniec kodu.
Odpowiedz

  • +
  • -
neroo - zdjęcie neroo 29.08.2010

nie pomoglo.
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 29.08.2010

To już lepiej znajdź
switch(item) 

	{ 

		case 0: 

		{	

			if(inteligencja_gracza[id]<100)

				inteligencja_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

			

		}

		case 1: 

		{	

			if(zdrowie_gracza[id]<100)

				zdrowie_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

		}

		case 2: 

		{	

			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)

				wytrzymalosc_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

			

		}

		case 3: 

		{	

			if(kondycja_gracza[id]<100)

				kondycja_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");

		}

	}

	

	punkty_gracza[id]--;
i zamień na
switch(item) 

	{ 

		case 0: 

		{	

			if(inteligencja_gracza[id]<100) {

				inteligencja_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}				

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

			

		}

		case 1: 

		{	

			if(zdrowie_gracza[id]<100){

				zdrowie_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

		}

		case 2: 

		{	

			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100){

				wytrzymalosc_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

			

		}

		case 3: 

		{	

			if(kondycja_gracza[id]<100){

				kondycja_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");

		}

	}
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 28.05.2011

Kolega zapomniał o klamerkach:

switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<100)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<100)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
Odpowiedz
Zablokowany