[QTM COD:MW Mod] Jak wyeliminować 'tra...
camilost
08.08.2010
Zauważyłem, iż gdy mam załóżmy maksymalny poziom sily(zdrowia)
I przez przypadek chciałem dodać 1 punkt to nie zostaje on dodany do sily, ale odjęty z całkowitej liczby pkt.
do wykorzystania na doświadczenia, poniżej krótki tutorial dzięki któremu nie będziemy musieli resetować doświadczeń przez ubywające punkty:
1. Szukamy w public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
W każdym case dodajemy do else nową linię i powinny wyglądać tak:
CASE 0:
Tak samo z resztą dodam w spoiler... (Napisy inne, zamiast sila to zdrowie..., ale mysle ze to nie problem .)
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:00
I przez przypadek chciałem dodać 1 punkt to nie zostaje on dodany do sily, ale odjęty z całkowitej liczby pkt.
do wykorzystania na doświadczenia, poniżej krótki tutorial dzięki któremu nie będziemy musieli resetować doświadczeń przez ubywające punkty:
1. Szukamy w public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
W każdym case dodajemy do else nową linię i powinny wyglądać tak:
CASE 0:
case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) inteligencja_gracza[id]++; else { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety."); punkty_gracza[id]++; } }
Tak samo z resztą dodam w spoiler... (Napisy inne, zamiast sila to zdrowie..., ale mysle ze to nie problem .)
Spoiler
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:00
neroo
28.08.2010
qtm_codmod2.sma(2038) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
qtm_codmod2.sma(2038) : error 029: invalid expression, assumed zero
qtm_codmod2.sma(2038) : warning 215: expression has no effect
qtm_codmod2.sma(2038) : error 001: expected token: ";", but found "]"
qtm_codmod2.sma(2038) : fatal error 107: too many error messages on one line
podczas kompilacji.
Załączone pliki
Seba 29.08.2010
To już lepiej znajdź
switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) inteligencja_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<100) zdrowie_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<100) wytrzymalosc_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100) kondycja_gracza[id]++; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]--;i zamień na
switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<100){ zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<100){ wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100){ kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } }
Sniper Elite
28.05.2011
Kolega zapomniał o klamerkach:
switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<100) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<100) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } }