I przez przypadek chciałem dodać 1 punkt to nie zostaje on dodany do sily, ale odjęty z całkowitej liczby pkt.
do wykorzystania na doświadczenia, poniżej krótki tutorial dzięki któremu nie będziemy musieli resetować doświadczeń przez ubywające punkty:
1. Szukamy w public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
W każdym case dodajemy do else nową linię i powinny wyglądać tak:
CASE 0:
case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<100) inteligencja_gracza[id]++; else { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety."); punkty_gracza[id]++; } }
Tak samo z resztą dodam w spoiler... (Napisy inne, zamiast sila to zdrowie..., ale mysle ze to nie problem .)
Spoiler
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:00