Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zmienić max intelgiencji,sily,zreczenosci i zwinność?
#1
Napisano 08.08.2010 19:50
10 sierpień 2010 - 10:13:
@odświeżam
Pomóżcie.
#2
Napisano 10.08.2010 10:41
public skill_menu(id, key)
Znajdź:
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
Znajdź:
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
case 1:
{
if (player_strength[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
Znajdź:
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
case 2:
{
if (player_agility[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
Znajdź:
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
Zmień na: (W miejscu XXX stawiasz max liczbę statystyk)
case 3:
{
if (player_dextery[id]<XXX){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
Całość powinna wyglądać tak:
Użytkownik Morthi edytował ten post 10.08.2010 10:42
#3
Napisano 10.08.2010 10:41
public skill_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
+dodatkowo musisz zastosować się do tego :
http://amxx.pl/59l-p...omu-t23342.html
http://amxx.pl/59l-p...omu-t23552.html
Użytkownik Joke edytował ten post 10.08.2010 10:51
#4
Napisano 10.08.2010 17:13
#5
Napisano 10.08.2010 17:43
#6
Napisano 10.08.2010 17:57
#7
Napisano 10.08.2010 19:57
#8
Napisano 10.08.2010 20:24
#9
Napisano 11.08.2010 09:44
Pomocy
Użytkownik Xkono edytował ten post 11.08.2010 11:00
#10
Napisano 15.08.2010 22:27
#11
Napisano 17.08.2010 10:20
Kompiluje lokalnie ale nigdzie nie mam pliku amxx po komplikacji ? ;\Kompiluj lokalnie? :F
#12
Napisano 18.08.2010 14:10
Kompiluje lokalnie ale nigdzie nie mam pliku amxx po komplikacji ? ;\Kompiluj lokalnie? :F
w folderze compiled.
W ogóle dales wiekszy lvl ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych