Mapa bez graczy nie zmienia się
maaciek_
07.08.2010
Witajcie.
Czy istnieje sposób, by zablokować zmianę mapy w przypadku, gdy na serwerze nie ma żadnego gracza? Chodzi o to, by do momentu , gdy wejdzie pierwszy gracz, ustawiona była komenda mp_timelimit 0, a gdy już wejdzie gracz, czas zmieni się na np. 30 minut.
Pozdrawiam,
M.
Czy istnieje sposób, by zablokować zmianę mapy w przypadku, gdy na serwerze nie ma żadnego gracza? Chodzi o to, by do momentu , gdy wejdzie pierwszy gracz, ustawiona była komenda mp_timelimit 0, a gdy już wejdzie gracz, czas zmieni się na np. 30 minut.
Pozdrawiam,
M.
camilost
08.08.2010
Tak istnieje taka możliwość. Wystarczy np. co rundę pobrać aktualną liczbę graczy na serwerze i wywołać komendę.
Nie wiem czy dobrze by to działało (Czy by co rundę nie ustawiało jakby było więcej niż 0 graczy, czasu mapy Ale można dodać blokadę ; p
Użytkownik camilost edytował ten post 08.08.2010 13:18
Nie wiem czy dobrze by to działało (Czy by co rundę nie ustawiało jakby było więcej niż 0 graczy, czasu mapy Ale można dodać blokadę ; p
Użytkownik camilost edytował ten post 08.08.2010 13:18
maaciek_
09.08.2010
W sumie wystarczy zwykłe polecenie while (oczywiście z języka C++, bo nie znam języka, w którym pisane są pluginy amxx ).
Dzięki za naprowadzenie na odpowiedni tor
Oczywiście REP+
Użytkownik maaciek_ edytował ten post 09.08.2010 20:37
Dzięki za naprowadzenie na odpowiedni tor
Oczywiście REP+
Użytkownik maaciek_ edytował ten post 09.08.2010 20:37