Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kompilacja pliku sma
Temat rozp.
Sevcio
, 06.08.2010 11:31
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.08.2010 11:31
Witam, mam problem. Compilator nie chce mi skompilować pliku sma Może ktoś to dla mnie zrobić? Daję +
#2
Napisano 06.08.2010 11:44
Lekkie Wsparcie na Lekkie_Wsparcie
#3
Napisano 06.08.2010 20:26
Dobra zmieniłem, skompilowało się, ale podczas kompilacji były błędy, wgrałem amxx pliku i cod mi wcale nie działał Oto sma:
Załączone pliki
#4
Napisano 06.08.2010 21:12
#5
Napisano 06.08.2010 21:45
Ok, dzięki.
A co zrobić, żeby klasa Grenadier miała tak jak jest w opisie, 2 HE, 3 Flashe, 2 Smoke?
A co zrobić, żeby klasa Grenadier miała tak jak jest w opisie, 2 HE, 3 Flashe, 2 Smoke?
#6
Napisano 06.08.2010 21:54
cs_set_user_bpammo
Dla he to będzie
Dla he to będzie
give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
#7
Napisano 07.08.2010 11:02
Tak wygląda sma w miejscu Grenadiera. Ale niestety on ma nadal 1 he, 1 smoke i 2 flashe.
Powienien mieć 2 he, 2 smoke, 3 flashe
Powienien mieć 2 he, 2 smoke, 3 flashe
case Grenadier: { give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2); give_item(id, "weapon_flashbang"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych