Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wybieranie klas
#1
Napisano 06.08.2010 09:51
Jak zrobic aby osoba ktora wpisze /klasa mogla wybrac miedzy 3 roznymi rodzajami klas
np.
1 ludzie
2.potwory
3.premium
Wiem temat byl ale jest zamkniety i nie ma odpowiedzi
06 sierpień 2010 - 21:55:
refresz
#2
Napisano 06.08.2010 21:16
Witam mam pytanko
Jak zrobic aby osoba ktora wpisze /klasa mogla wybrac miedzy 3 roznymi rodzajami klas
np.
1 ludzie
2.potwory
3.premium
Wiem temat byl ale jest zamkniety i nie ma odpowiedzi
06 sierpień 2010 - 21:55:
refresz
Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
PS. Po co kopiujesz z newdiablomod ? Boshe plagiat jak ja nie lubie takich ludzi... Nie masz własnych pomysłów ?
#3
Napisano 06.08.2010 21:32
#4
Napisano 06.08.2010 23:12
#5
Napisano 07.08.2010 08:22
JA SAM WYMYSLILEM ;]
Jaki śmieszny 12 latek Pomógłbym Ci gdyby nie to, że kopiujesz z innych serwerów..
-------------
Ciekawe kiedy z kampno będą kopiować "Diablo Event"
#6
Napisano 07.08.2010 09:06
PS.nie mam 12 lat
#7
Napisano 07.08.2010 13:56
#8
Napisano 07.08.2010 20:13
proponuje dodac prefixy i moce hero jak u mnie na diablo -.- tudno cos wlasnego wymyslec?
Ja tylo chce to menu mam pomysl juz na diablo tylko to menu nie bedzie zadne potwory itd tylko przyklad dalem
Pomoze ktos???
#9
Napisano 07.08.2010 21:23
#include <amxmodx>
#define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "1", "[H]ARDBO[T]")
register_menucmd(register_menuid("Menu"), Klawisze, "PokazMenu")
register_clcmd("say /klasa", "MenuKlas")
}
public MenuKlas(id)
{
show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Klase\d]^n^n\d1. \yLudzie ^n\d2. \yPotwory^n\d3. \yPremium^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menu")
}
public PokazMenu(id, key)
{
switch (key)
{
case 0:
{
}
case 1:
{
}
case 2:
{
}
}
}
#10
Napisano 07.08.2010 21:27
#11
Napisano 07.08.2010 21:43
albo łap
#12
Napisano 07.08.2010 21:46
#13
Napisano 07.08.2010 22:52
//btw co do diablo event to nic nadzwyczajnego nie jest
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#14
Napisano 08.08.2010 08:13
#15
Napisano 08.08.2010 09:25
#16
Napisano 08.08.2010 11:14
//btw co do diablo event to nic nadzwyczajnego nie jest
ja tam z zombie heela moge wybic funkcje i już ;]
#17
Napisano 08.08.2010 19:36
}
public MenuKlas(id)
{
show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Typ\d]^n^n\d1. \yLudzie ^n\d2. \yPotwory^n\d3. \yPremium^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menu")
}
public PokazMenu(id, key)
{
switch (key)
{
case 0:
{
MenuKlas2(id)
}
}
}
public MenuKlas2(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
public PokazMenu2(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
if(on_knife[id]){
}
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Pogromca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
zrobilem tak i bledy sa
!!
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team
//// bla.sma
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\bla.sma(4890) : error 017: undefined symbol "select_class"
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\bla.sma(4935) : error 017: undefined symbol "select_class"
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\bla.sma(4951) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 3 Errors.
// Could not locate output file C:\Documents and Settings\User\Pulpit\pluginy\compiler\compiled\bla.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 18,72 sec
// ----------------------------------------
linijki 4890 select_class(id,lx)
4935 select_class(id,lx)
4951 MenuKlas2(id)
Użytkownik master245 edytował ten post 08.08.2010 19:38
#18
Napisano 08.08.2010 19:42
select_class
#19
Napisano 08.08.2010 19:44
Sorki slabo kumam te zmienne
#20
Napisano 08.08.2010 19:51
new cos to cała zmienna mozesz jej używać w odpowiednich funkcjach zależy też do czego ma ona służyć jeśli wyskakuje ci undefined symbol "cos" to znaczy że nie zidentyfikowany symbol czyli musisz ją dodać nad plugin_init do new cos
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych