Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci
camilost
05.08.2010
Potrzebowałem plików do codmoda(dźwięków) i zajrzałem do głównego tematu, patrze FAQ i temat jak zrobić "Wyrzucenie przedmiotu po śmierci".
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.
1. Szukamy
W nim
Po tym dodajemy
2. Szukamy
Nad tym dodajemy
Mam nadzieję, że pomogłem .
PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:01
Napiszę dla tych co nie zrozumieli o co chodziło Verticus'wi, albo dla tych co sobie nie radzą.
Temat: CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Działa tak że wysyła oddzielną wiadomość, że upuściłeś i nie wywala przedmiotu jeśli zabił Cię twój.
W .sma COD:MW Moda robimy to co jest napisane poniżej.
1. Szukamy
public Death()
W nim
new zdrowie = get_user_health(attacker);
Po tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] && (get_user_team(id) != get_user_team(attacker)))
UpuscilPrzedmiot(id);
2. Szukamy
public WyrzucPrzedmiot(id)
Nad tym dodajemy
public UpuscilPrzedmiot(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Zginales i upusciles^x04 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Mam nadzieję, że pomogłem .
PS. Jeśli nie lubisz kolorków dodaj komentarz (//) przed ColorChat, a usuń przed client_print.
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:01
radek_b11 19.08.2010
A da się zrobić tak że np przedmiot jest na 3 rundy lub do 3 zginięć ?
Albo najlepszą metodą to zrobić tak żeby z każdym zginięciem osłabiał się item tzn:
Item ma powiedzmy 100DAMAGE
Zginiemy już ma 80DAMAGE a jak będzie miało 0 to tracimy item
Najlepszy sposób.
Da się takie coś zrobić ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 19.08.2010 12:03
Albo najlepszą metodą to zrobić tak żeby z każdym zginięciem osłabiał się item tzn:
Item ma powiedzmy 100DAMAGE
Zginiemy już ma 80DAMAGE a jak będzie miało 0 to tracimy item
Najlepszy sposób.
Da się takie coś zrobić ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 19.08.2010 12:03
camilost
19.08.2010
Da się.
Przed plugin_init new dostalitem;
Dodać przy daniu itemka np. dostalitem = 3;
I przy śmierci:
Nie potrafisz Scripting/Pluginy.
Przed plugin_init new dostalitem;
Dodać przy daniu itemka np. dostalitem = 3;
I przy śmierci:
if(dostalitem >= 1) dostalitem--; else if(dostalitem == 0) UsunPrzedmiot(id)
Nie potrafisz Scripting/Pluginy.