←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wynik

  • +
  • -
makel9 - zdjęcie makel9 01.10.2008

Wynik by MaKeL v 1.1

Opis:
Na początku każdej rundy wyswietla sie wiadomosc z wynikiem np:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Instalacja:
Standard

//"Plugin powinien być w formie archiwum"
//Pavulon

Załączone pliki

  • Załączony plik  Wynik.zip   5,58 KB   3964 Ilość pobrań
  • Załączony plik  wynik.sma   3,22 KB   2705 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
PatrykSpec - zdjęcie PatrykSpec 01.10.2008

fajne fajne ^D^
Odpowiedz

  • +
  • -
PeZeT - zdjęcie PeZeT 02.10.2008

Fajny plugin , przyda się na spary ;)
Odpowiedz

Gość__* 02.10.2008

makel9, ładnie ...
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 02.10.2008

No plugin bardzo przydatny ;) Dobra robota ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
pawlik - zdjęcie pawlik 02.10.2008

Fajny plugin , przyda się na spary ;)

na sparach amx_off
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 02.10.2008

na sparach amx_off


Nie koniecznie ;) Może być włączany tylko aby zapauzowane były wszystkie plugi dodatkowe
Odpowiedz

  • +
  • -
MafiaDL - zdjęcie MafiaDL 02.10.2008

no przyda sie przyda
Odpowiedz

  • +
  • -
DreSzCzyK - zdjęcie DreSzCzyK 02.10.2008

fajny pluginek wrzuce go na swój serwer. ^.^ ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
redlaki - zdjęcie redlaki 10.10.2008

ReDBull o co ci chodzi ??

tylko,ze ten plugin sie nie restartuje od nowa jak jest restart z nozami i jak dasz resa ;/;/;/ :? :?
Odpowiedz

  • +
  • -
pawlik - zdjęcie pawlik 10.10.2008

Poprawiona wersja przez choyrack
Działa na restarty jednosekundowe:

/* Wynik by MaKeL v 1.1 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define MAXSLOTS 32

enum Color
{
    YELLOW = 1, // Żółty
    GREEN, // Zielony
    TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
    GREY, // Szary
    RED, // Czerwony
    BLUE, // Niebieski
}

new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;

new TeamName[][] =
{
    "",
    "TERRORIST",
    "CT",
    "SPECTATOR"
}

new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];
new CT = 0
new TT = 0

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	register_logevent("restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)")
	
    TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
    SayText = get_user_msgid("SayText");
    MaxSlots = get_maxplayers();

}

public restart(id) {
	CT = TT = 0
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Nowa_Runda()
{
    if(CT == TT)
    {
        ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
    }
    if(CT > TT)
    {
        ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
    }
    if(CT <TT)
    {
        ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT);
    }
   
       
   
}
public ct_win()
{
    CT++                                                                                                                           
   
   
}
public t_win()
{
    TT++
   
}
public client_putinserver(player)
{
    IsConnected[player] = true;
}

public client_disconnect(player)
{
    IsConnected[player] = false;
}

public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
    static message[256];

    switch(type)
    {
        case YELLOW: // Yellow
        {
            message[0] = 0x01;
        }
        case GREEN: // Green
        {
            message[0] = 0x04;
        }
        default: // White, Red, Blue
        {
            message[0] = 0x03;
        }
    }

    vformat(message[1], 251, msg, 4);

    // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
    message[192] = '^0';

    new team, ColorChange, index, MSG_Type;
   
    if(!id)
    {
        index = FindPlayer();
        MSG_Type = MSG_ALL;
   
    } else {
        MSG_Type = MSG_ONE;
        index = id;
    }
   
    team = get_user_team(index);   
    ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

    ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
       
    if(ColorChange)
    {
        Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
    }
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
    message_begin(type, SayText, _, id);
    write_byte(id)       
    write_string(message);
    message_end();   
}

Team_Info(id, type, team[])
{
    message_begin(type, TeamInfo, _, id);
    write_byte(id);
    write_string(team);
    message_end();

    return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
    switch(Type)
    {
        case RED:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
        }
        case BLUE:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
        }
        case GREY:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
        }
    }

    return 0;
}

FindPlayer()
{
    new i = -1;

    while(i <= MaxSlots)
    {
        if(IsConnected[++i])
        {
            return i;
        }
    }

    return -1;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par }
*/


Nie koniecznie ;) Może być włączany tylko aby zapauzowane były wszystkie plugi dodatkowe

No właśnie, sam sobie zaprzeczasz, bo "Wynik.amxx" nie jest pluginem oryginalnym, tylko dodatkowym, więc nie powinien być urzywany bez zgody obydwu team'ów. :]
Odpowiedz

  • +
  • -
redlaki - zdjęcie redlaki 11.10.2008

czyli ten co napisales to jest dobry??
ze po kazdym restarcie gey bedzie zerowy wynik??
plugin jest fajny.....
Odpowiedz

  • +
  • -
olaf4all - zdjęcie olaf4all 11.10.2008

szkoda bo tez wlicza wynik z nozowki :P
Odpowiedz

  • +
  • -
redlaki - zdjęcie redlaki 11.10.2008

no no szkoda wlasnie,ze tak jest ;/;/
ale jeszcze nie daje resa od nowa ;P
bo jak ktos gra potem nikogo nie ma to ten wynik zostaje ;P hehe
Odpowiedz

  • +
  • -
olaf4all - zdjęcie olaf4all 11.10.2008

noo .. jak by tego nie bylo to bym sie cieszyl!
Odpowiedz

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 11.10.2008

w załączniku wersja która działa na 200%, bo ten kod co wyzej ktos dal to pokaleczony ^^

Załączone pliki

  • Załączony plik  wynik.sma   3,22 KB   513 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
redlaki - zdjęcie redlaki 12.10.2008

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/
Odpowiedz

  • +
  • -
pawlik - zdjęcie pawlik 12.10.2008

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/

A właśnie, że działa. Testowałem.
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 12.10.2008

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/

a czym się to objawia ? Jakieś błędy. Może chociaż logi dasz ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Endry - zdjęcie Endry 12.10.2008

Na moim serwerze działa, testowałem.. postaram się go wprowadzić ;) dzięki
Odpowiedz