gravitacja
szkielet199214 03.08.2010
Siema mam pytanie
np mam :
give_item(id, "weapon_hegrenade");
i chcialbym zeby zamiast HE byla gravitacja da rade tak??
np mam :
give_item(id, "weapon_hegrenade");
i chcialbym zeby zamiast HE byla gravitacja da rade tak??
szkielet199214 03.08.2010
ale ja byc chcial 550 to jak dac?
aha jak byc chcial niewidzialnosc?
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:40
aha jak byc chcial niewidzialnosc?
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:40
szkielet199214 03.08.2010
hmm a mam prosbe czy by ktos z was mi mogl dodac klase ninja do cod moda która by miala tylko knife niewidzialna no i 500 gravitacji bym bym bardzo wdzieczny
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:49
Załączone pliki
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 03.08.2010 22:49
szkielet199214 03.08.2010
tzn tam jest dodana ale nie dziala tzn nie pokazuje jej szukalem rozwiazania ale nic nie dalo i niewiem jak dodac wlasnie te rzeczy jak gravitacja 500 niewidzialnosc dla mnie to czrna magia dlatego proszę o pomoc
camilost
04.08.2010
Jak dodać sam nóż klasie Ninja (A innym - jeśli nie ninja dać TT-glock / CT-usp
Rozwiązanie: kod mod. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Szukasz Odrodzenie(id) i odpowiednio podmieniasz:
Jak dodać klasę (ogólnie)
Rozwiązanie: CoD Mod kilka pytań - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak dać klasie niewidzialność + gravitacje znajdziesz tu + dokumentacja jak czegoś nie wiesz:
Rozwiązanie: Nowa klasa w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli sam nie potrafisz zrobić, odpisz.
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 00:14
Rozwiązanie: kod mod. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Szukasz Odrodzenie(id) i odpowiednio podmieniasz:
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); }
Jak dodać klasę (ogólnie)
Rozwiązanie: CoD Mod kilka pytań - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak dać klasie niewidzialność + gravitacje znajdziesz tu + dokumentacja jak czegoś nie wiesz:
Rozwiązanie: Nowa klasa w COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jeśli sam nie potrafisz zrobić, odpisz.
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 00:14
szkielet199214 04.08.2010
no raczej nie potrafie
camilost a ty bys potrafil mi to zrobic??
jeszcze chcialbym dodac jak bys sie podjął tej pracy to bym prosil o to klase jako premium
z gory dziekuje
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 00:21
camilost a ty bys potrafil mi to zrobic??
jeszcze chcialbym dodac jak bys sie podjął tej pracy to bym prosil o to klase jako premium
z gory dziekuje
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 00:21
camilost
04.08.2010
Dobra masz:
* 2razy EXP za zabicie klasy premium (tak samo jak rambo)
* Wartość niewidzialności 5 (Prawie wogóle.)
* Grawitacja taka jak chciałeś
* Tylko nóż
* Coś tam z przedmiotami tak jak rambo (chyba chodzi, że jeśli fail daje jeszcze raz losowy item ^.^)
* No i info, jeśli gracz nie ma flagi ADMIN_KICK i musi wybrać inną klasę.
QTM_CodMod.amxx 64,52 KB 23 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 59,76 KB 42 Ilość pobrań
Jeśli niewidzialność chcesz maksymalną (Wcale go nie widać):
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
na
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
* 2razy EXP za zabicie klasy premium (tak samo jak rambo)
* Wartość niewidzialności 5 (Prawie wogóle.)
* Grawitacja taka jak chciałeś
* Tylko nóż
* Coś tam z przedmiotami tak jak rambo (chyba chodzi, że jeśli fail daje jeszcze raz losowy item ^.^)
* No i info, jeśli gracz nie ma flagi ADMIN_KICK i musi wybrać inną klasę.
QTM_CodMod.amxx 64,52 KB 23 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 59,76 KB 42 Ilość pobrań
Jeśli niewidzialność chcesz maksymalną (Wcale go nie widać):
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 5);
na
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
szkielet199214 04.08.2010
wielkie dzięki oczewiscie dla CB +++++++++ i jeszcze raz dziekuje
04 sierpień 2010 - 02:10:
a bys mogl usunac bron bo dostaje
04 sierpień 2010 - 02:10:
a bys mogl usunac bron bo dostaje
camilost
04.08.2010
Jaką broń? : P Nie powinno dawać ale skoro daje dodaj w case Ninja:
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife");
szkielet199214 04.08.2010
ok juz nie dziala jak bym chcial zwiekszyc gravitacje na 350 to set_pev(id, pev_gravity, 35/80.0); ??
camilost
04.08.2010
Nom.
Wystarczy popatrzeć kilka postów jak koleżancy napisali matematycznie : D
A teraz już na serio idę ^.^
PS. Zrób mu jeszcze większą prędkość będzie haksior a za karę -50hp : D
Wystarczy popatrzeć kilka postów jak koleżancy napisali matematycznie : D
A teraz już na serio idę ^.^
PS. Zrób mu jeszcze większą prędkość będzie haksior a za karę -50hp : D
szkielet199214 04.08.2010
niewiem jak
04 sierpień 2010 - 02:31:
jeszcze ostatnie pytanie czemu jak daje hp i inne to nic nie dodaje??
04 sierpień 2010 - 02:31:
jeszcze ostatnie pytanie czemu jak daje hp i inne to nic nie dodaje??
camilost
04.08.2010
To był żart, ale jak chcesz prędkość większą i mniej życia to szukasz:
i zamieniasz na :
@EDIT Papa : *
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 01:36
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 130, 120, 120, 120, 120, 120};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3, 1.15, 1.1, 1.3, 0.9, 1.0, 1.2, 1.0};
i zamieniasz na :
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100, 70, 140, 125, 100, 125, 70, 50};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.2, 0.9, 0.9, 1.35, 1.2, 1.5, 1.5};
@EDIT Papa : *
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 01:36
szkielet199214 04.08.2010
camilost Mam jeszcze jedno prosbe bys mi to poprawil dodalem 1 klase ostatnio armor szybkosc i zycie dodalem klase i co ma dostac tez dodalem ale nie dziala
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 20:26
Załączone pliki
Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 20:26