←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z adminem

Zablokowany

  • +
  • -
Kaczor111 - zdjęcie Kaczor111 03.08.2010

Witam, jestem nowy na forum i w CS`ie. Gram od roku, a w AMXX grzebię się od niedawna(od wczoraj :D).

1.Otóż mam problem, gdy dam sobie admina na nick i hasło to gdy wchodzę na serwer to wyskakuje coś takiego: "Nie możesz wejść na ten serwer...". Co robić? mogę sobie dać admina w nieco inny sposób, ale wtedy nie jest chroniony hasłem.

2.przez przypadek zbanowałem się na zawsze, nie na godzinę (chciałem sprawdzić czy wszystko działa :D) i nie mogę wejść na serwer, nie wyświetla mi go w ogóle w favorites... wie ktoś jak to naprawić?

3.Nie mogę zmienić mapy na serwerze z poziomu okna Dedicated Serwera (nie pokazują mi się żadne mapy jak klikam "map") a przed wgraniem AMXXa mogłem, ale z tym sam się raczej uporam.

Pozdrowienia, Kaczor.

03 sierpień 2010 - 17:01:
Edit: Poradziłem sobie z banem, z Adminem chyba też, zostaje kwestia map.

Pozdro, Kaczor
Odpowiedz

  • +
  • -
eNergY - zdjęcie eNergY 03.08.2010

1. setinfo _pw "hasło jakie ustawilłeś na admina"
Przed wejściem na server to co wyżej.

2. Musi cię odbanować inna osoba.
Odpowiedz

  • +
  • -
Kaczor111 - zdjęcie Kaczor111 03.08.2010

Kolejny problem, dotyczy trzeciego. Nie mogę zmienić tym oknem nic, oprócz zakładki configure. Ktoś wie o co chodzi?

PS. eNergY dzięki, przynajmniej wiem, chociaż chwilowo nikogo takiego nie ma. z tym setinfo _pw "hasło" to już wiem, ale dzięki.
Użytkownik Kaczor111 edytował ten post 03.08.2010 18:08
Odpowiedz

  • +
  • -
eNergY - zdjęcie eNergY 03.08.2010

[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]

A co do 3 , to za bardzo nie kajrze o co ci chodzi .
Chodzi ci o zamiane mapy poprzez amxmodmenu ?
To mapy , dodajesz w addons/amxmodx/configs/maps

:)
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 04.08.2010 02:21
Odpowiedz