←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

kod mod.

Zablokowany

  • +
  • -
szczelamhetszoty - zdjęcie szczelamhetszoty 02.08.2010

Dobry. Co zrobić by klasa X nie dostawała na spawnie podstawowego pistoletu dla danej drużyny? (Dla ct- usp dla tt-glocka)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.08.2010

Dodaj warunek
public Odrodzenie(id)
if(klasa_gracza[id] != WybranaKlasaBezPistoletu) 
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
Odpowiedz

  • +
  • -
szczelamhetszoty - zdjęcie szczelamhetszoty 02.08.2010

Z tym warunkiem deczko nie czaje :<

Ma to wygladac tak?
	switch(get_user_team(id))
		{
	if(klasa_gracza[id] != xxx) 

			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 00:43
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.08.2010

if przed switchem :)
Odpowiedz

  • +
  • -
szczelamhetszoty - zdjęcie szczelamhetszoty 02.08.2010

jestem zielony w tych sprawach ;P
mam nadal 2 problemy (edit już 4 :D), mianowicie
Po 1. Moja klasa (podróbka ninji z DM) jest widzialna :> (a ustawilem by widzialna nie była)
Po 2. Ma ona pistolet, czego miec nie powinna
Po 3. Co zrobic, by nie dostawala broni z itemow? Np. Gdybym zdobyl na niej awp sniper to bym go nie dostal :>
Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.


Ad.1
case xxxx:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.40);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
		}
	}

Ad.2
if(klasa_gracza[id] != xxxx) 
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}

Użytkownik szczelamhetszoty edytował ten post 02.08.2010 09:54
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 02.08.2010

musisz użyć komendy restrick_use_weapon[id]
Odpowiedz

  • +
  • -
szczelamhetszoty - zdjęcie szczelamhetszoty 02.08.2010

nie chodzi mi o kupowanie. Na początku rundy każdy gracz dostaje pistolet (ct-usp, tt-glocka), chcę by ta klasa nie otrzymywala pistoletu na spawnie.

03 sierpień 2010 - 21:39:
odswiezam
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 03.08.2010

if przed switchem :) Ad.2 jest ok, jeśli ta Ninja w enumie ma wartość xxxx
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 04.08.2010

zrób
case xxxx:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.40);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 30);
                        strip_user_weapons(id);
		}
	}
		

i wtedy nie dostaje tego pistoletu ;)
Użytkownik Starozytny edytował ten post 04.08.2010 23:10
Odpowiedz

szkielet199214 - zdjęcie szkielet199214 04.08.2010


case XXX:

		{

			strip_user_weapons(id);

			give_item(id, "weapon_knife");

		}

         }


Użytkownik szkielet199214 edytował ten post 04.08.2010 23:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Night90 - zdjęcie Night90 05.08.2010

Po 4. Co zrobić by za rozbrojenie/podłożenie paki exp dostawała cała drużyna? Można by tak zrobić z hostami? za obronienie exp, za uratowanie- exp.


Jeśli chcesz aby i nie żywi dostawali expa za pakę to znajdź:

get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

podmień na:

get_players(Players, playerCount, "eh", "TERRORIST");
Odpowiedz
Zablokowany