←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kod na zmiane modelu noża

Zablokowany

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 31.07.2010

Szukam funkcji na zmianę modelu noża, zrobiłem menu i np. jak nacisniesz 1 to ustawia ci model noza z katalogu models/hjk/knife1.mdl

z góry dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 31.07.2010

przy każdym wyciągnięciu noża (CurWeapon, "be", "1=29") musisz ustawić model v

//FM
set_pev(id, pev_viewmodel2, "nowy_model"); 

//Engine
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"nowy_model");
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 31.07.2010

może dam kod :D

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"


public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noz", "xmenu");
register_event("CurWeapon", set_pev, "be", "1=29")

}


public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "Widelec", "1", 0);
menu_additem(menu, "Ryba", "2", 0);
menu_additem(menu, "Pila Mechaniczna", "3", 0);
menu_additem(menu, "Klucz Nasadowy", "4", 0);


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
}

public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}


new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)

switch(key){
case 1:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_nozyk.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 2:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_knife.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

case 3:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/pilamechaniczna.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}

case 4:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/klucznasadowy.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;

}

}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 15:16
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 31.07.2010

ładniej i elastyczniej :)
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 31.07.2010

dziękować :)

mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża :D
Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 16:11
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 31.07.2010

w gotowych funkcjach masz blokowanie dzwieku i opis jak podmienic dzwiek na inny dajesz przed tym if( zmiana[id]==nr_pily) i emitujesz dzwieki pily :D
Odpowiedz

  • +
  • -
.minD - zdjęcie .minD 31.07.2010

a jaka jest komenda na emitowanie? :D i skąd serwer będzie wiedział jaki dzwiek kiedy puscic jak mam ich ze 20? :D
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 01.08.2010

w moim przykladzie w gotowych funkcjach jest tablica z blockami zrob druga tablice do podmiany i przed zwroceniem FMRES_SUPERCEDE emituj dzwiek z tabeli o indexie danym :D np podmiany[i] :D
Odpowiedz
Zablokowany