Proszę o wytłumaczenie mi, co robię źle. Poniższy plugin kompiluje się i działa, ale jednak po kompilacji pokazuje się informacja o 15 ostrzeżeniach. wydaje mi się, że jest to taki sam błąd w każdym case.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Przekierowanie" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "Zakardo dla xxxx" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /serwer", "Serwer") register_clcmd("say /ip", "Serwer") register_clcmd("say /serwery", "Serwer") register_clcmd("say /server", "Serwer") } public client_disconnect(id) { remove_task(id) remove_task(100 + id) } public Serwer(id) { new menu = menu_create("Serwery:", "Serwer_Handle"); menu_additem(menu, "serwer 1"); menu_additem(menu, "serwer 2"); menu_additem(menu, "serwer 3"); menu_additem(menu, "serwer 4"); menu_additem(menu, "serwer 5"); menu_additem(menu, "serwer 6"); menu_additem(menu, "serwer 7"); menu_additem(menu, "serwer 8"); menu_additem(menu, "serwer 9"); menu_additem(menu, "serwer 10"); menu_display(id, menu); } public Serwer_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); switch(item) { case 0: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 1", name) }} case 1: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 2", name) }} case 2: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 3", name) }} case 3: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 4", name) }} case 4: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 5", name) }} case 5: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 6", name) }} case 6: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 7", name) }} case 7: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 8", name) }} case 8: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 9", name) }} case 9: { if (is_user_connected(id)) { new name[33] get_user_name(id,name,32) client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx") client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 10", name) }} } return PLUGIN_CONTINUE; }Nazwy serwerów i ip za cenzurowałem, żeby nie było reklamy. Dodam jeszcze, że jest to mój pierwszy plugin.