Pomoże ktoś ??
Użytkownik Starozytny edytował ten post 28.07.2010 09:56
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.07.2010 09:53
Użytkownik Starozytny edytował ten post 28.07.2010 09:56
Napisano 28.07.2010 11:18
set_user_gravity(id, X.X)
set_user_maxspeed(id, X.X)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,X)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_user_connected(attacker) && is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && XXXXXXX[attacker])
SetHamParamFloat(4, damage * X.X )
}
Użytkownik camilost edytował ten post 28.07.2010 11:19
Napisano 28.07.2010 13:39
Gdzie jest to plugin_init ??Większe obrażenia nożem (Moduł HAMSANDWICH):
W plugin_init dopisujesz jeśli nie ma:
Napisano 29.07.2010 20:52
Napisano 29.07.2010 23:34
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
new bool:freezetime = true;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
g_vault = nvault_open("CodMod");
register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 29.07.2010 23:35
Napisano 30.07.2010 08:18
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) { if ( is_user_connected(attacker) && is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && XXXXXXX[attacker]) SetHamParamFloat(4, damage * X.X ) }
restrick_weapons[id]czy inaczej ??
Użytkownik Starozytny edytował ten post 30.07.2010 08:30
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych