pokazywanie ników z włączonym semiclip
berix
30.09.2008
Czesc przy włączonym pluginie semiclip (kod poniżej) chciałbym abypo najechaniu na gracza celownikiem pojawiła mi się nazwa gracza
(hud_message lub stndarodwe które jest w engine cs'a)
(hud_message lub stndarodwe które jest w engine cs'a)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Semiclip" #define VERSION "1.31" #define AUTHOR "skyjur" new bool:plrSolid[33] new bool:plrRestore[33] new plrTeam[33] new maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink, "preThink") register_forward(FM_PlayerPostThink, "postThink") register_forward(FM_AddToFullPack, "addToFullPack", 1) maxplayers = get_maxplayers() } public addToFullPack(es, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(player) { if(plrSolid[host] && plrSolid[ent] && plrTeam[host] == plrTeam[ent]) { set_es(es, ES_Solid, SOLID_NOT) set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha) set_es(es, ES_RenderAmt, 85) } } } FirstThink() { for(new i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(!is_user_alive(i)) { plrSolid[i] = false continue } plrTeam[i] = get_user_team(i) plrSolid[i] = pev(i, pev_solid) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false } } public preThink(id) { static i, LastThink if(LastThink > id) { FirstThink() } LastThink = id if(!plrSolid[id]) return for(i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(!plrSolid[i] || id == i) continue if(plrTeam[i] == plrTeam[id]) { set_pev(i, pev_solid, SOLID_NOT) plrRestore[i] = true } } } public postThink(id) { static i for(i = 1; i <= maxplayers; i++) { if(plrRestore[i]) { set_pev(i, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX) plrRestore[i] = false } } }
grankee
30.09.2008
hmm, ale przecież standardowo w csie jest, że po najechaniu na przeciwnika jest jego nick ;>
mgr inż. Pavulon
30.09.2008
Ale mi się wydaje że przez to że można przechodzić przez innych graczy nie będzie wyświetlało normalnie ich nicków. Są tak jakby widoczni a nieobecni.
Miczu
01.10.2008
Jesli ktos sie uprze, to moze zrobic za pomoca trace_line linie (po celowkiniku) i gdy ktos bedzie na lini to wyswietlic nick, lub prostrza funkcja get_user_aiming, ale jak bedzie przechodzic przez sciany to nie wiadomo czy za dziala ;-)
berix
01.10.2008
hmm, ale przecież standardowo w csie jest, że po najechaniu na przeciwnika jest jego nick ;>
Możesz też włączyć amxmodmenu, dać 9, potem 5 i tam włączyć
to wiem jakby to działało to bym tu nie pisał
Ale mi się wydaje że przez to że można przechodzić przez innych graczy nie będzie wyświetlało normalnie ich nicków. Są tak jakby widoczni a nieobecni.
czyli nic z tego ?