COD MW problem sterownie
RyanAner
26.07.2010
Problem wygląda tak, mam 0 zdrowia, poruszanie jest odwrotne, gdy daje 'w" idzie do tyłu, w boki też na odwrót. problem znika gdy zostanę zraniony. I tak co runde.
Gdy zmienie nicka problem znika. Ktoś może pomóc bo szkoda mi, mam już 65 lvl i nie chce zaczynac od początku. Podejrzewam, że ten podszywacz coś mi pozmieniał problem już dotyczy kilku osób i nie wiem w czym może tkwić.
Jedyny i ten sam LOG przez wszystkie i zajmują po 11mb ??
linia 1499
Użytkownik RyanAner edytował ten post 26.07.2010 22:20
Gdy zmienie nicka problem znika. Ktoś może pomóc bo szkoda mi, mam już 65 lvl i nie chce zaczynac od początku. Podejrzewam, że ten podszywacz coś mi pozmieniał problem już dotyczy kilku osób i nie wiem w czym może tkwić.
Jedyny i ten sam LOG przez wszystkie i zajmują po 11mb ??
L 07/26/2010 - 21:49:47: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 1499)
linia 1499
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
Użytkownik RyanAner edytował ten post 26.07.2010 22:20
3rr0r
26.07.2010
Taki jest już po prostu błąd, ale widziałem, że można zrobić, że gdy komuś pokazuje 0 hp to zabiera mu 1 hp i dalej może wszystko robić
RyanAner
28.07.2010
problem rozwiązany w miarę, dla tych co chcą wiedzieć jest to wielki błąd moda. Mianowicie nie można mieć więcej niż 255 HP ani równo 255 HP, najwięcej może być 253 HP żeby nie było tego problemu.
QTM. Peyote
28.07.2010
Można mieć więcej, ale nie równo.
W razie dalszych problemów masz taki mały fix:
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 29.07.2010 00:14
W razie dalszych problemów masz taki mały fix:
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("Fix", "99", "!")
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");
}
public message_health(msg_id, msg_dest,msg_entity)
if(get_msg_arg_int(1) == 256)
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 29.07.2010 00:14