Siema. Chciałem się spytać kogoś czy wie jak zrobić byt w VHE by grać mógł nim poruszać tzn. Jak zrobić Autko
Bądź drugie pytanie jak zrobić by po upływie jakiegoś czasu plugin poruszał tym bytem coś na zasadzie BaseBulider po odliczeniu iluś sekund ściana trzymająca zombie w klatce zsuwa się w dół wie ktoś jak coś podobnego zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
Poruszanie bytem?Pytanko. Dla tego kto wie.
Temat rozp. hardbot, 26.07.2010 20:59
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.07.2010 20:59
#2
Napisano 26.07.2010 21:38
Bodajże był to byt:
A co do drugiego to możesz zrobić multisource który uruchamia func_train(+patch_corner w jedną stronę) poprzez byt info_target.(?) Hipotetycznie powinno działać.
func_vehicle
A co do drugiego to możesz zrobić multisource który uruchamia func_train(+patch_corner w jedną stronę) poprzez byt info_target.(?) Hipotetycznie powinno działać.
#3
Napisano 26.07.2010 23:29
Jeśli chodzi o sam kod to w pluginie do uruchamiania bytów służy dll`owe 'Use'
czy to bezpośrednio użycie pociągu, mulimanagera czy multisource`a
//FM dllfunc(DLLFunc_Use, ent, 0); //Engine force_use(ent, 0);
czy to bezpośrednio użycie pociągu, mulimanagera czy multisource`a
#4
Napisano 27.07.2010 08:13
Ortega dziękuję
R3X mógłbyś troszkę powiększyć info na ten temat bardzo proszę ;]
R3X mógłbyś troszkę powiększyć info na ten temat bardzo proszę ;]
#5
Napisano 27.07.2010 09:03
po prostu uruchamiasz byt i tyle ent to id enta np. kod który uruchamia przycisk gdy wskażesz na niego i strzelisz
jeśli chodzi o taką piłkę jak na jailu to func_pushable
public client_PreThink(id){
new id2, body
get_user_aiming(id, id2, body)
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
if(button == IN_ATTACK && oldbutton != IN_ATTACK ){
if(id2 > 33 || id2 < 0){
new classname[32]
pev(id2,pev_classname,classname,31)
if(equal(classname,"button_target") || equal(classname,"func_button")){
dllfunc(DLLFunc_Use, id2, 0)
}
}
}
}
jeśli chodzi o taką piłkę jak na jailu to func_pushable
Użytkownik DarkGL edytował ten post 27.07.2010 09:04
#6
Napisano 28.07.2010 21:57
Jeżeli chodzi o Base Builder. Musisz zamienic bryłę na byt ustawic func_wall" o nazwie "barrier"
#7
Napisano 28.07.2010 22:41
Dziękuję Verman o coś takiego mi chodziło a mógłbyś podać jeszcze skrypt do tego
Oczywiście lecą plusy za chęci.
Oczywiście lecą plusy za chęci.
#8
Napisano 30.07.2010 00:56
po odliczeniu iluś sekund ściana trzymająca zombie w klatce zsuwa się w dół
multi_manager
Klikasz na SmartEdit (odznaczasz), następnie "dodaj" i w pierwszym polu wpisujesz nazwę jakiegoś bytu który ma być uruchomiony po X sekundach a w drugim polu wpisujesz sekundy po których ma zostać uruchomiony byt o nazwie w wyższym polu.
Oczywiście jakiś byt musi uruchomić multi_manager dlatego nadaj mu nazwę (targetname)