Float - zbyt dużo zer :/
camilost
24.07.2010
Edytuje sobie teraz plugin ZP i postanowiłem dodać info przy infekcji, że coś tam ma dana klasa. W jednej klasie HP się regeneruje, więc chciałem dodać info co ile i ile HP.
CVARy w float są zrobione więc i pobieranie musiałem dać float: Ale gdy wysyła wiadomość jest okropnie dużo zer po kropce, i tu pytanie:
Da się jakoś usunąć te zera? Najlepiej jakby było samo bez reszty po kropce.
Potrzebna część sma
Wiadomość wysyłana wygląda tak:
Użytkownik camilost edytował ten post 24.07.2010 10:56
CVARy w float są zrobione więc i pobieranie musiałem dać float: Ale gdy wysyła wiadomość jest okropnie dużo zer po kropce, i tu pytanie:
Da się jakoś usunąć te zera? Najlepiej jakby było samo bez reszty po kropce.
Potrzebna część sma
g_healing_delay = register_cvar("zp_healing_zombie_delay", "3.0")
g_healing_amount = register_cvar("zp_healing_zombie_amount", "50.0")
public zp_user_infected_post(player, infector)
{
new Float:h12del = get_pcvar_float(g_healing_delay)
new Float:hl2amo = get_pcvar_float(g_healing_amount)
if ((zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_healing) && !zp_get_user_nemesis(player))
{
client_print(player, print_chat, "[ZP] Your health is regenerated at %f sec by %f HP", h12del, hl2amo)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Wiadomość wysyłana wygląda tak:
[ZP] Your health is regenerated at 6.000000 sec by 100.000000 H
Użytkownik camilost edytował ten post 24.07.2010 10:56
Ortega
24.07.2010
Zamień
na
W efekcie będzie jedna cyfra po przecinku. (nie testowałem)
Użytkownik Ortega edytował ten post 24.07.2010 13:03
%f
na
%.1f
W efekcie będzie jedna cyfra po przecinku. (nie testowałem)
Użytkownik Ortega edytował ten post 24.07.2010 13:03
camilost
24.07.2010
Dzięki, może też tak być
Jeszcze mam problem z get_pcvar_num (pokazuje same zera )
[ZP] Your health is regenerated at 6.0 sec by 100.0 HP
Jeszcze mam problem z get_pcvar_num (pokazuje same zera )
g_invisible_amount = register_cvar("zp_ghost_invisibility", "10")
public zp_user_infected_post(player, infector)
{
invisam = get_pcvar_num(g_invisible_amount)
if((zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ghost) && !zp_get_user_nemesis(player))
client_print(player, print_chat, "[ZP] Your invisibility is %f.", invisam)
}
Nie mam pojęcia co dać zamiast %f, jedynie z tym coś wyświetlało(liczby) I to dodatkowo nie float[ZP] Your invisibility is 0.000000
DarkGL
24.07.2010
czy zmienna invisam to float czy całkowita ?
jeśli float to zmień na samo new i daj %d
jeśli float to zmień na samo new i daj %d
camilost
24.07.2010
Invisam zwykła liczba nie float
Pytanie do regeneracji:
Czemu tag mismatch jak daje tak:
Zrobione tak jak napisałeś wyżej
Użytkownik camilost edytował ten post 24.07.2010 20:26
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, get_pcvar_num(g_invisible_amount))w innej części pluga
Pytanie do regeneracji:
Czemu tag mismatch jak daje tak:
public zp_user_infected_post(player, infector)
{
new Float:hl2del = get_pcvar_float(g_healing_delay)
new hl2amo = get_pcvar_float(g_healing_amount) // Tu mismatch
if ((zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_healing) && !zp_get_user_nemesis(player))
{
client_print(player, print_chat, "[ZP] Your health is regenerated at %.1f sec by %d HP", hl2del, hl2amo)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Zrobione tak jak napisałeś wyżej
Użytkownik camilost edytował ten post 24.07.2010 20:26
camilost
24.07.2010
get_pcvar_num(g_healing_amount) // Tu mismatch
omg:
new g_zclass_healing, g_healing_delay, g_healing_amount
new Float:g_heal_delay[33]
dałałem float bo myślałem przez cały dzień że g_healing_amount też było w floatku Mało spałem może temu I cały dzień się z tym męczyłem
Dobra:
Zombie Healthing
[ZP] Your health is regenerated at 6.0 sec by 100 HP
Zombie Ghost
[ZP] Your invisibility is 5.
Już wiem żeby większą uwagę zwracać na "new" : D
Więcej już sobie poradzę,dzięki i jak zawsze rep
Adminek AMXX.PL 24.07.2010
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL