Problem z regeneracja HP
Romek 22.07.2010
Witam.
Chcialem zrobic dodatek ze dla danej klasy hp regeneruje sie na kazdej broni po 30.
Wiec zrobilem
i
Do
public client_connect(id)
dodałem
Zrobilem
Przed switch w wyborze klas dałem
A przy klasie
Ale przy kompilacji wywala blad na linijke
Wiec jak to zrobic ?
Chcialem zrobic dodatek ze dla danej klasy hp regeneruje sie na kazdej broni po 30.
Wiec zrobilem
new hpnabroni[33]
i
Do
public client_connect(id)
dodałem
hpnabroni[id] = 0
Zrobilem
public hpnabroni(id)
{
change_health(id,30,0,"")
}
Przed switch w wyborze klas dałem
hpnabroni[id] = 0
A przy klasie
hp_nabroni[id] = 1
Ale przy kompilacji wywala blad na linijke
change_health(id,999,0,"")
Wiec jak to zrobic ?
solven
22.07.2010
jestem w tym zielony, ale ciagle masz
a raz pokazujesz
na pewno tak? w sumie chce zeby ci szybko pomogli bo mam ten sam problem tylko ze ja chce zrobic zeby klasie roslo po 5hp/1sek
Użytkownik solven edytował ten post 22.07.2010 18:28
hpnabroni[id]
a raz pokazujesz
hp_nabroni[id]
na pewno tak? w sumie chce zeby ci szybko pomogli bo mam ten sam problem tylko ze ja chce zrobic zeby klasie roslo po 5hp/1sek
Użytkownik solven edytował ten post 22.07.2010 18:28
Apple()
22.07.2010
to jest git ale myślę że tak będzie lepiej
gdzieś na początku
to gdzieś w klasie
nie mam pojęcia czy będzie działało - try and do it
@ehh jednak nie działa - niech ktoś poprawi/ulepszy
Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 19:49
gdzieś na początku
new zycionko(id) = get_user_health(id)
to gdzieś w klasie
if(player_class[id] == TwójStary){
hpnabroni(id) = 1}
}
public hpnabroni(id)
{
set_task(5.0, "dajmizyc", id, _, _, "b")
}
public dajmizyc(id)
{
set_user_health(id, zycionko(id)+30)
if(zycionko(id) >= 200){ // tu gdzie jest 200 to piszesz ile klasa ma max hp
hpnabroni(id) = 0}
}
nie mam pojęcia czy będzie działało - try and do it
@ehh jednak nie działa - niech ktoś poprawi/ulepszy
Użytkownik Apple() edytował ten post 22.07.2010 19:49
Vertricus
23.07.2010
Wklej do plugin_init powinno ruszyć
Wklej na koniec:
register_think("HealBot", "HealBotThink");
CreateHealBot();
Wklej na koniec:
CreateHealBot()
{
new Bot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if (Bot)
{
set_pev(Bot, pev_classname, "HealBot");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, Bot);
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}
}
public HealBotThink(Bot)
{
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id)) continue;
if (player_class[id] != Twoja_Klasa) continue;
change_health(id,30,0,"");
}
set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime() + 5.0);
}