←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Wielki poradnik Moda

  • +
  • -
gacek13445 - zdjęcie gacek13445 21.07.2010

Wielki poradnik CoD


1. Jak umożliwić wbicie wyższego lvla niż 200?
Wystarczy otworzyć plugin notatnikiem lub AMXX-Studio i znaleźć linijkę:
new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,
74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,
264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,
582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,
1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};

Teraz trzeba wyliczyć ile będzie potrzeba doświadczenia do poziomu 201:
- To proste, wystarczy odjąć dwie ostatnie liczby od siebie:
1400000 - 1386035 = 13965
1386035 - 1372140 = 13895
Teraz wiemy, że różnica pomiędzy liczbami 13965, a 13895 wynosi 70.
Trzeba teraz stworzyć taki wzorek:
13965 + 70 = 14035
14035 + 1400000 = 1414035 - tyle potrzebujemy expa do 201 lvla
Aby obliczyć do następnego po prostu dodajemy:
14035 + 70 = 14105
14105 + 1414035 = 1428140 - tyle potrzeba na 202 lvl :) itd...

Kolejnym krokiem jest znalezienie linijki:
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 201)

Tam gdzie 201 - wpisujemy tutaj maxymalny level, czyli jeżeli expa zrobimy do 250lvla wpisujemy 250 itp...
********************************************************************************************************
2. Jak dodać nowe bronie dla klasy:
Znajdujemy linijkę: (oczywiście to jest przykład Obrońcy)
case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}

W miejscu, np.weapon_hegrenade wpisujemy nazwę broni.
Nazwy broni:
weapon_awp
weapon_scout
weapon_deagle
weapon_m4a1
weapon_ak47
weapon_m249
weapon_hegrenade
weapon_flashbang
weapon_smokegrenade
weapon_ump45
weapon_mp5navy
weapon_p90
weapon_aug
weapon_m3
weapon_famas
Można też dodać więcej broni wpisując formułkę:
give_item(id, "nazwa_broni");
Pomiędzy:
case Obronca:
		{
                <<<Tutaj>>>
                   }
3. Jak zmienić nazwy przedmiotów:
Szukamy linijkę
new const nazwy_przedmiotow[][] = {
Pod nią będą podane nazwy przedmiotów.
4. Jak zmienić opisy przedmiotów:
Szukamy linjkę
new const opisy_przedmiotow[][] = {
Pod nią będą podane opisy przedmiotów.
5. Jak zmienić początkową ilość HP:
Szukamy linijkę:
new const zdrowie_klasy[] = {
Obok niej są podane ilości HP każdej z klasy podanej powyżej.
6. Jak zmienić szybkość biegu:
Szukamy linijkę:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {
Obok niej są podane prędkości według klasy podanej powyżej. np. 1.2 - 120% biegu
7. Jak zmienić początkową ilość pancerza:
Szukamy linijkę:
new const pancerz_klasy[] = {
Obok niej są podane ilości początkowego pancerza z klas podanych powyżej.
8. Jak zmienić opis klasy:
Szukamy linijkę:
new const opisy_klas[][] = {
Pod nią są podane opisy każdej z klas.
9. Co zrobić jeżeli mamy błąd w kompilacji z ColorChat?
Zmieniamy formułkę ColorChat na print_chat, czyli:
Zamiast tego:
ColorChat(id,GREEN,"Twój_tekst");
to:
client_print(id, print_chat, "Twój_tekst")
Zmieniamy tak przy każdym ColorChat, usuwamy
#include <ColorChat>
z samej góry skryptu i kompilujemy pliczek. Wszystko powinno być ok, gdyż sprawdziłem to i działa :).
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 24.07.2010

aha. nom i w takim razie gdzie ta "wielkość"? Bo nie widzę. Wszystko co tu napisałeś jest na forum.
Dałbyś może używanie random_num, tworzenie własnej funkcji... nie postarałeś się, repucika nie będzie :)
Odpowiedz

  • +
  • -
gacek13445 - zdjęcie gacek13445 27.07.2010

aha. nom i w takim razie gdzie ta "wielkość"? Bo nie widzę.


Jaka wielkość. Poza tym piszę drugi raz posta na tym forum, a 1 poradnik, proszę o wyrozumiałość. Zresztą poradnik tworzyłem sam.
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 20.08.2010

czołgiem na komara ? usuwać colorchat bo się go nie ma ?
do folderu include kompilatora
Załączony plik  colorchat.inc   1,73 KB   108 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Kusek - zdjęcie Kusek 18.09.2010

a ja do tego dodam

Jak zrobić by móc dodać więcej statystyk


Szukamy
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

w nim szukamy takich linij jak
if(inteligencja_gracza[id]<100)
if(zdrowie_gracza[id]<100)
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
if(kondycja_gracza[id]<100)

i zmieniamy 100 na jaką chcemy statystykę
np 200 lub 400 xD
Odpowiedz