←  Mapy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

VHE 3.5 PL problem

  • +
  • -
Rafi523 - zdjęcie Rafi523 20.07.2010

Mój problem jest taki:
zrobilem mape i nie wstawiales zadnego light_enivortmer czy jakos tak bez wstawiana bylo wszedzie jasno tak jakby bylo swiatlo wstawiane, lecz jak wstawie to cala mapa robi sie czarna w grze , trzeba uzywac latarki:[

Proszę o szybką odpowiedź czemu tak sie dzieje
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 20.07.2010

Po pierwsze pisz po polsku , bo mimo tego, że jestem polakiem za skurczybyka nie miałem pojęcia o co chodzi w tym temacie. Jednak po głębszej analizie:
Jest niemożliwe, żeby bez bytów światła uzyskać światło. Jest za to możliwe, że tworzysz byt light_environment o kolorze czarnym i to daje efekt właśnie jakby braku światła. Następną przyczyną może być błąd w kompilatorze hlrad, choć nie jestem pewien, bo jak pamiętam on odpowiada za odbicia wiązek światła od powierzchni, płynnego przejścia cieni itp. ale czy odpowiada za samą kompilację bytów światła to ciężko mi powiedzieć. Jeśli więc kompilator hlrad odpowiada za byty światła na mapie to albo nie uruchomiłeś go do kompilacji albo jest popsuty. Może mógłby się wypowiedzieć jednak ktoś kto się bardziej zna, bo to co napisałem to tylko teoria i to nie do końca poprawna, a nie wiem jak to się ma w praktyce.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rafi523 - zdjęcie Rafi523 20.07.2010

jak wstawie light_spot to jest swiatlo ale male :( to jest log z kompilacji
[warn=Pavulon]Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.[/warn]
Odpowiedz

  • +
  • -
Ryuu - zdjęcie Ryuu 20.07.2010

Był już taki problem >> KLIK
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 21.07.2010

Możliwe że masz bryłę na której jest tekstura jakiejś ściany i tekstura sky.
Zaznacz bryły które służą jako ściany i nadaj im jednakową tekstrę na wszystkich powierzchniach
To samo tyczy się podłogi
A bryła służąca jako niebo musi być cała w teksturze sky.

PS: Najlepiej wyślij mape.
Odpowiedz

  • +
  • -
Ryuu - zdjęcie Ryuu 21.07.2010

Ja zrobiłem tak jak napisałeś i się pojawiło światło więc u niego też powinno zadziałać tylko przed kompilowaniem powinien zaznaczyć "Kompilator VIS > Normalnie" i te obok tak samo ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
Rafi523 - zdjęcie Rafi523 22.07.2010

dziala!!
dzięki ci wielkie:) teraz tworze normalne mapy :)))))))))))))))))))))))))
Odpowiedz