nowa klasa
solven
19.07.2010
Dobra, zacznijmy od teori. Chce dodać taką klase:
-Może latać tak jak ninja.
-Ma zmniejszona widoczność do 150
-Po naladowaniu ma pancerz (max 10)
-Odbijaja sie pociski (od czasu do czasu)
-po naladowaniu ma he
To normalnie dodaje klase, bylo opisane w poradniku:
[Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I teraz tak, tam gdzie mam ladowanie noża daje sobie te 10 pancerza i he, wydaje mi sie ze powinno wygladac to tak:
Zeby klasa latala jak ninja wydaje mi sie ze wystarczy:
No, nie mam pojęcia jak zrobic 150 widzialnosci i odbijanie sie pociskow jak u palka W sumie, to moja pierwsza "klasa" ktora robie, wiec proszę o wyrozumialosc... Pewnie to i tak cale źle bedzie
W sumie to moja pierwsza klasa i jak ja skoncze to będę z siebie dumny!
Użytkownik solven edytował ten post 19.07.2010 18:29
-Może latać tak jak ninja.
-Ma zmniejszona widoczność do 150
-Po naladowaniu ma pancerz (max 10)
-Odbijaja sie pociski (od czasu do czasu)
-po naladowaniu ma he
To normalnie dodaje klase, bylo opisane w poradniku:
[Tutorial] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
I teraz tak, tam gdzie mam ladowanie noża daje sobie te 10 pancerza i he, wydaje mi sie ze powinno wygladac to tak:
case Test_Klasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>10)
{
ultra_armor[id]=10
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 10",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
Zeby klasa latala jak ninja wydaje mi sie ze wystarczy:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
No, nie mam pojęcia jak zrobic 150 widzialnosci i odbijanie sie pociskow jak u palka W sumie, to moja pierwsza "klasa" ktora robie, wiec proszę o wyrozumialosc... Pewnie to i tak cale źle bedzie
W sumie to moja pierwsza klasa i jak ja skoncze to będę z siebie dumny!
Użytkownik solven edytował ten post 19.07.2010 18:29
Apple()
19.07.2010
Dobrze Ci idzie jak na pierwszy raz. Co do 150 widzialności, też przecież możesz ustawić sobie tak jak u ninji.
pod tym
szukasz tego
btw; polecam search w amx mod studio, na prawdę wiele pomagają słowa kluczowe jak: "ninja" "render" etc ;]
Aha, przyciski u palka - musisz znaleźć tu na forum funkcje do itemków. tam powinno być coś takiego ;]
Użytkownik Apple() edytował ten post 19.07.2010 18:32
public set_renderchange(id)
pod tym
if (player_class[id] == Ninja)
szukasz tego
if (player_class[id] == Ninja && player_class[d] == Test_Klasa)
btw; polecam search w amx mod studio, na prawdę wiele pomagają słowa kluczowe jak: "ninja" "render" etc ;]
Aha, przyciski u palka - musisz znaleźć tu na forum funkcje do itemków. tam powinno być coś takiego ;]
Użytkownik Apple() edytował ten post 19.07.2010 18:32
solven
19.07.2010
amx mod studio
to jakis program? kompilator?
Chodzi o to?
Kompilator pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
master245 19.07.2010
co do reszty powino byc dobrze mozesz byc dumny tylko po naladowaniu noza dostajesz te odbicie pocískow
Onyke
19.07.2010
-Odbijaja sie pociski (od czasu do czasu)
Nie jestem pewien ale
Szukasz
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Zamieniasz na
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==twoja_klasa && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Nie wiem czy działa.
Przy kompilacji błędów nie robi więc powinno działać.
Jak zrobisz to daj znać czy ta klasa odbija pociski.
master245 19.07.2010
ja to robie cala funkcje kopiuje i daje nazwe klasy tylko i dziala all. Ale twoja klasa po naladowaniu noza bedzie to miala
solven
19.07.2010
Szukasz
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,3)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
Nie mam takiej lini mam tylko:
if(ultra_armor[hit]>0 ||random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
btw, jak sie robilo, jak chce w skrucie napisac np. i=i+2, to bylo: i=+2?
@edit
jeszcze jedno, Apple, 150 widzialnosci to chyba wiecej (bardziej powinno widac) niz ninje, a ty radziles mi go dopisac do ninji, o tak:
if (player_class[id] == Ninja && player_class[d] == Test_Klasa)
Na pewno tak ma byc?
Użytkownik solven edytował ten post 19.07.2010 19:35
Onyke
19.07.2010
Sprawdz dokladnie
Jak jej nie usuwales to musi byc.
Linijka okolo
8237
Byc moze jak szukales w "szukaj" to spacje zrobiles albo cos.
Jesli zas nie znajdziesz to wpisz w "szukaj" Paladyn az w końcu znajdziesz
Jak jej nie usuwales to musi byc.
Linijka okolo
8237
Byc moze jak szukales w "szukaj" to spacje zrobiles albo cos.
Jesli zas nie znajdziesz to wpisz w "szukaj" Paladyn az w końcu znajdziesz
solven
19.07.2010
nie zrob sobie taka funkcje jak ninja i daj swoje
i tu wlasnie jest problem sprobuje cos wymyslic rezultaty wrzuce na forum
19 lipiec 2010 - 20:57:
Sprawdz dokladnie
Jak jej nie usuwales to musi byc.
Linijka okolo
8237
Byc moze jak szukales w "szukaj" to spacje zrobiles albo cos.
Jesli zas nie znajdziesz to wpisz w "szukaj" Paladyn az w końcu znajdziesz
Ja mam plugin dbmod 5.9lplus wiec moze przez to nie ma najwyzej zrobie bez tego odbijania. dzięki za pomoc.
19 lipiec 2010 - 21:26:
jutro to zrobie bo dzis juz nie mam sily
master245 20.07.2010
w kazdym dm jesw odbicie od paladyna a ty juz masz jedno bo zaladowaniu noza
Apple()
20.07.2010
if(klasagracza[id] == Koles){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
}
ale możesz też napisać funkcję dla invi 150
public invikoles()
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
}
i do tego
if(klasagracza[id] == Koles){
invikoles == 1
}
Zobacz czy to drugie zadziała, bo to pierwsze - na pewno
AMX MOD X STUDIO - programik do edycji pluginów i ich pisania. Polecam, czytelniejszy i prostszy. W dodatku ma kompilator w sobie.
Link: AMXX STUDIO 1.4.3 FINAL FULL
Użytkownik Apple() edytował ten post 20.07.2010 14:07
solven
20.07.2010
@up, nie wiem gdzie to wszystko napisac ;d wstawie to gdzies intuicyjnie i zobacze czy dziala
20 lipiec 2010 - 12:18:
Dobrze? zrobilem ze jezeli test_klasa to zmienia ten krendertransalpha na 150 i jeszcze powinno dodawac 200kamizelki
20 lipiec 2010 - 12:20:
ale sam bym tego nie wymyslil ;f
20 lipiec 2010 - 13:01:
jest kilka bledow, mianowicie dostaje 3 pancerza, dostaje he, nie skacze jak ninja i nie jestem pol-niewidzialny. chcecie plik .sma? ;/
20 lipiec 2010 - 13:10:
w pierwszym poscie dalem moja funcke set_gravitychange i tam chyba mam blad ;d
zamiast "&&" nie powinno byc "or"?
Bo w sumie typek nie moze miec i Ninje i Test_Klase wiec nigdy warunek sie nie spelni ;x
20 lipiec 2010 - 13:26:
kurde, w PAWNie nie ma "or". rozbilem tego ifa na dwa ify i juz skacze, teraz jeszcze niewidzialnosc ;d
apple, powiedz mi gdzie to wpisac?
Booze, ta klasa ma 4hp, chociaz zadeklarowalem 140 dla niej... Wezcie poprawcie za mnie te bledy bo ja juz nie moge... .sma w zalaczniku. Proszee.
Użytkownik solven edytował ten post 20.07.2010 12:30
20 lipiec 2010 - 12:18:
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
if((player_class[id] == Test_Klasa) && (is_user_connected(id)))
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,200)
}
}
}
Dobrze? zrobilem ze jezeli test_klasa to zmienia ten krendertransalpha na 150 i jeszcze powinno dodawac 200kamizelki
20 lipiec 2010 - 12:20:
ale sam bym tego nie wymyslil ;f
20 lipiec 2010 - 13:01:
jest kilka bledow, mianowicie dostaje 3 pancerza, dostaje he, nie skacze jak ninja i nie jestem pol-niewidzialny. chcecie plik .sma? ;/
20 lipiec 2010 - 13:10:
w pierwszym poscie dalem moja funcke set_gravitychange i tam chyba mam blad ;d
if((player_class[id] == Ninja) && (player_class[id] == Test_Klasa))
zamiast "&&" nie powinno byc "or"?
Bo w sumie typek nie moze miec i Ninje i Test_Klase wiec nigdy warunek sie nie spelni ;x
20 lipiec 2010 - 13:26:
kurde, w PAWNie nie ma "or". rozbilem tego ifa na dwa ify i juz skacze, teraz jeszcze niewidzialnosc ;d
apple, powiedz mi gdzie to wpisac?
if(klasagracza[id] == Koles){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 150)
}
Booze, ta klasa ma 4hp, chociaz zadeklarowalem 140 dla niej... Wezcie poprawcie za mnie te bledy bo ja juz nie moge... .sma w zalaczniku. Proszee.
Załączone pliki
Użytkownik solven edytował ten post 20.07.2010 12:30
solven
20.07.2010
mniejsza z tym, rozbilem na dwa ify, ale i tak mam pelno bledow sam nie zrobie. 4hp, i jest widzialna, chociaz miala byc 150 widzialnosci. nie umiem juz tegoo, moze to ktos poprawic za free? ;/
Apple()
20.07.2010
Napisz do mnie na GG to pomogę Ci ogarnąć - nie będziemy tutaj Ciebie uczyć po kolei z nabijaniem postów
Spoiler