Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Format wav


  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.07.2010 12:20

Szukam opisu budowy formatu wav
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,742
Godlike

  • Postów:6,881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Posted 19.07.2010 12:58

Coś takiego:
Wave File Specifications
lub:
Microsoft WAVE soundfile format
może być ? :lol:
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.07.2010 16:04

musi być bo gotowej biblioteki nie mogę użyć ale ciężko co z tego wykimać

jakby ktoś miał gotowy kod :)

Edited by DarkGL, 19.07.2010 16:05.

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2,862
Offline

Posted 19.07.2010 16:08

Masz nagłówek z wszystkimi informacjami o przechowywanych danych i ciąg danych - muze, tyle :F

Nie wiem o co chodzi z tą gotową biblioteką... SDL ma ładowanie .wav SDL_LoadWAV
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.07.2010 16:34

nie mogę użyć sdl ;D po prostu pierwszy raz spotykam się z czym takim ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 19.07.2010 16:40

Chcesz odtworzyć WAVa czy tylko przeczytać dane o nim?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.07.2010 16:43

przeczytać
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 19.07.2010 17:36

Łap kod :) Ogarniasz klasy i obiekty?

Attached Files


  • +
  • -
  • 1

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 19.07.2010 17:49

dobra to są tylko główne informacje ale raczej chodziło mi jak czytać cały plik czyli tak naprawdę muzykę
szukałem głównie takiego infa
można by napisać jak z znaczków robi się muzykę ;)

kodek pcm wydaje się dużo łatwiejszy do wczytania także proszę o zamknięcie tematu niech mam trochę gimnastyki :)

Edited by DarkGL, 19.07.2010 18:01.

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users