#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","3RROR") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt1") case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt2") case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt3") case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt4") case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt5") case 5: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt6") } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,4) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct1") case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct2") case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct3") case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct4") case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct5") case 5: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct6") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/3RRORct1.mp3") precache_sound("misc/3RRORct2.mp3") precache_sound("misc/3RRORct3.mp3") precache_sound("misc/3RRORct4.mp3") precache_sound("misc/3RRORct5.mp3") precache_sound("misc/3RRORct6.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt1.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt2.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt3.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt4.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt5.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt6.mp3") return PLUGIN_CONTINUE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
prośba
Started By pawlik, 27.09.2008 19:39
11 replies to this topic
#1
Posted 27.09.2008 19:39
oto .sma:
#2
Posted 27.09.2008 19:43
Ale w ogóle jaki jest ten błąd
#3
Posted 27.09.2008 20:45
Jeżeli nie odtwarza Ci się jakaś piosenka to masz błąd tu :
W obu linijkach .
new rand = random_num(0,4)Zmien na :
new rand = random_num(0,5)
W obu linijkach .
#4
Posted 27.09.2008 20:47
Nie wiem, może źle skopiowałeś/aś, ale moim zdaniem końcówka powinna być:
Innego błędu w .sma nie widze.
@Baku, ja mam osobiście
return PLUGIN_CONTINUE }
Innego błędu w .sma nie widze.
@Baku, ja mam osobiście
new rand = random_num(0,2)i działa ;]
#5
Posted 28.09.2008 12:35
dzięki @Novy93, pomogło, tylko że muzyczki nie działają.. Próbowałem już też nową wersję, ale problem się powtarza. POmocy...
#6
Posted 28.09.2008 17:22
Ja mam podobny plugin, tyle że innego autorstwa... Spróbuj zmienić
Na
No i generalnie sprawdź, czy twoje pliki z muzyką mają nazwy 3RRORct1.mp3 i czy są w pliku misc.
Pamiętaj też, że po zmianie pliku .sma musisz go skompilować na .amxx
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct1")
Na
case 0: client_cmd(0,"spk misc/3RRORct1")
No i generalnie sprawdź, czy twoje pliki z muzyką mają nazwy 3RRORct1.mp3 i czy są w pliku misc.
Pamiętaj też, że po zmianie pliku .sma musisz go skompilować na .amxx
#7
Posted 28.09.2008 17:39
Novy93, spk jest używany przy plikach .wav a nie .mp3 !
pawlik, spróbuj coś takiego:
pawlik, spróbuj coś takiego:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","3RROR") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,5) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt1.mp3") case 1: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt2.mp3") case 2: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt3.mp3") case 3: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt4.mp3") case 4: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt5.mp3") case 5: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt6.mp3") } return PLUGIN_HANDLED } public ct_win() { new rand = random_num(0,5) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct1.mp3") case 1: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct2.mp3") case 2: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct3.mp3") case 3: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct4.mp3") case 4: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct5.mp3") case 5: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct6.mp3") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_sound("misc/3RRORct1.mp3") precache_sound("misc/3RRORct2.mp3") precache_sound("misc/3RRORct3.mp3") precache_sound("misc/3RRORct4.mp3") precache_sound("misc/3RRORct5.mp3") precache_sound("misc/3RRORct6.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt1.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt2.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt3.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt4.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt5.mp3") precache_sound("misc/3RRORtt6.mp3") }na 90% powinno działać
#8
Posted 29.09.2008 19:07
Pavulon, działa, ale nie do końca poprawnie:
Jest koniec rundy i leci piosenka ... OK, ale leci później przez całą rundę w kółko, później po wygranej rundzie leci inna, ale dalej w kółko ta sama przez całą rundę...
Jest koniec rundy i leci piosenka ... OK, ale leci później przez całą rundę w kółko, później po wygranej rundzie leci inna, ale dalej w kółko ta sama przez całą rundę...
#9
Posted 29.09.2008 20:06
Sorki, bo to nie ja wymyśliłem
mp3 loopdaj zamiast niego
mp3 playTeraz odegra się tylko raz, a nie zapętli.
#10
Posted 30.09.2008 05:44
już sprawdzam
[ Dodano: 30-09-2008, 06:59 ]
nie chcę robiś następnego tematu, więc napiszę tutaj:
Jak zrobić, aby spawnprotection.amxx nie działał na mapach:
35 hp, 1 hp, 35gp_2 ???
nie wiem czy będzie potrzebne sma, ale daję:
[ Dodano: 30-09-2008, 06:59 ]
jesteś bosski - all działaSorki, bo to nie ja wymyśliłem
mp3 loopdaj zamiast niegomp3 playTeraz odegra się tylko raz, a nie zapętli.
nie chcę robiś następnego tematu, więc napiszę tutaj:
Jak zrobić, aby spawnprotection.amxx nie działał na mapach:
35 hp, 1 hp, 35gp_2 ???
nie wiem czy będzie potrzebne sma, ale daję:
//----------------------------------------------------------// /* CREDITS : Thanks to Xeroblood, JJkiller, KingPin for helping me make this plugin and Firestorm for helping adding a lot of things INSTALLING : Download .SMA to Scripting folder, run compiler, copy the file from Compiled folder and paste in Plugins folder, add the plugin name in the Amxx plugins.ini ie : spawnprotection.amxx DESCRIPTION : Protects players when the spawn from being killed CHANGELOG : Version 1.0 - First Release Version 2.0 - Fixed godmode cvar problems Version 3.0 - Added message time control cvar Version 4.0 - Fixed errors Version 5.0 - Added message control cvar Version 6.0 - Fixed errors - THANKS VEN! Version 7.0 - Cleaned up plugin and fixed errors - THANKS AVALANCHE, VEN and SubStream! */ //----------------------------------------------------------// #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> //----------------------------------------------------------// public plugin_init() { register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli") // Plugin Information register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "1 through 100 to set Glow Shellthickness") // Concmd for the shellthickness register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds) register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Cvar for controlling the glow shell thickness register_event("ResetHUD", "sp_on", "be") register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate") } //----------------------------------------------------------// public client_disconnect(id) { remove_task(id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg_str[3] read_argv(1, arg_str, 3) new arg = str_to_num(arg_str) if(arg > 10 || arg < 1) { client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds") return PLUGIN_HANDLED } else if (arg > 0 || arg < 11) { set_cvar_num("sv_sptime", arg) client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) { return PLUGIN_HANDLED } new sp[3] read_argv(1, sp, 2) if (sp[0] == '1') { set_cvar_num("amx_spmessage", 1) } else if (sp[0] == '0') { set_cvar_num("amx_spmessage", 0) } else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0') { console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF") return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public cmd_spshellthickness(id, level, cid) { if(!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED new arg_str[3] read_argv(1, arg_str, 3) new arg = str_to_num(arg_str) if(arg > 100 || arg < 1) { client_print(id, print_chat, "You have to set the Glow Shellthickness between 1 and 100") return PLUGIN_HANDLED } else if (arg > 0 || arg < 101) { set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg) client_print(id, print_chat, "You have set the Glow Shellthickness to %d", arg) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public sp_on(id) // This is the function for the event godmode { if(get_cvar_num("sv_sp") == 1) { set_task(0.1, "protect", id) } return PLUGIN_CONTINUE } //----------------------------------------------------------// public protect(id) // This is the function for the task_on godmode { new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime") new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime") new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime") new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick") set_user_godmode(id, 1) if(get_user_team(id) == 1) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell) } if(get_user_team(id) == 2) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell) } if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1) { set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4) show_hudmessage(id, "Nietykalkosc przez pierwsze %d sekund", SPSecs) } set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id) return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode { new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick") if(!is_user_connected(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { set_user_godmode(id, 0) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, SPShell) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------// public clcmd_fullupdate(id) { return PLUGIN_HANDLED } //----------------------------------------------------------//
#11
Posted 30.09.2008 08:50
amxmodx/configs/maps jak nie masz, to tworzysz ten katalog.
Tworzysz w nim plik 35_hp.cfg (nazwa mapy.cfg) i do niego wpisujesz
Tworzysz w nim plik 35_hp.cfg (nazwa mapy.cfg) i do niego wpisujesz
amx_pausecfg pause spawnprotection.amxxIdentycznie postępujesz w przypadku innych map.
#12
Posted 30.09.2008 15:47
ok, wszystko hula, thx za pomoc, do zamknięcia.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users