←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

max lvl 401 COD MOD

Zablokowany

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 15.07.2010

1.Witam bo mam taki problem czy mógłby mi ktos zrobić gotowy max lvl 401 w COD MOD cs

2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.

3. I chciałbym sie zapytac jak zrobic wlasny itemy np

1/1z scouta nazwa scout max
1/4z famasa tlyko dla rambo nazwa FAMAS extra
i taki item co daje plus 10 do wszystkich statystyk nazwa Item EXTRA
i jesze 1 item ze jeest sie PRawie niewidocznym i ma sie tylko noz

Z gory thx

PS gdby trzeba bylo sma pisac:D

DAJE KARME DUZO
Odpowiedz

  • +
  • -
XereS - zdjęcie XereS 15.07.2010

2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.


To musisz sobie sam zablokować w amxmodmenu.



DAJE KARME DUZO



Spoko mam jedzenie
Odpowiedz

Letnie Chamskie B00m - zdjęcie Letnie Chamskie B00m 15.07.2010

Daj sma cod to ci zrobie te lvl
Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 15.07.2010

zwiększenie Lvla:
CoD - Moce, itemy itp... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Generator Tabel Expa:
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

1/1 z Scout
Błąd-Klasa postaci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (czytaj temat od Dołu)

co do Niewidzialności to robisz podobnie jak z Scout ale:


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 41)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 7); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}

dodajesz to do public Odrodzenie
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 17:06
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 15.07.2010

sma. w zalaczniku

15 lipiec 2010 - 20:20:
AMD Dodalem to do plublic odrodzenie i niechce sie skompilowac

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
AmD - zdjęcie AmD 15.07.2010


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4088 bytes
Code size:            60100 bytes
Data size:            43380 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  123952 bytes
Done.
u mnie się kompiluje...


@edit sry zły Public
sprawdź tutaj jest z tym itemem:

Wklejka #365082 | Wklej.org
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 20:51
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 15.07.2010

u mnie mzoe zle dodalem ok reszta niewazna bo widze ze nic z tego nie bedzie ale dam reputa za fatyge, chciałbym stworzyc niewidzialną klase o nazwie szpieg

dodalem jej hp, pancerz itp itd born knife

ale sie nie skompiluje

pisze

Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(165) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(166) : error 010: invalid function or declaration

2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texttElrIg.amx (compile failed).

JAKNY KTOS MÓGŁ TO PROSIŁBYM O DODANIE IEWIDZIALNOSCI do 35 i grawitacje repa dam

.sma w załączniku

Załączone pliki

Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 15.07.2010

Łapaj
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 16.07.2010

dzięki wielkie ale jak tui sie daje reputa bo niebyt wiem;d

a i jak zrobic zeby mial tylko noz bez pistola;d

16 lipiec 2010 - 08:25:
a i jak zrobic zeby to byla klasa premium?
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 16.07.2010

Nóż bez "pistoleta"?

        if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == NAZWAKLASY))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

wklej to do właściwości klasy.

Klasa premium:

W tym
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{


to:
	if(item == NAZWAKLASY && !(get_user_flags(id) & FLAGA_ADMINA))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup premium to sobie zagrasz ta klasa! :D");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


@Aha, jak nie wiesz jak się daje reputacje to ten zielony plusik...
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 08:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 16.07.2010

klase premium sobie zrobielm juz sam:d

ale trzbea mi jesze tak zeby np ja dostaneawp zniper zebym nie mial awp

16 lipiec 2010 - 09:41:
a to zeby byl tlyko noz to gdzie dokladnie wklejic w public wlasciwosci klasy czy co bo nie moge cos znależć? prosilbym o szczegolowe informacje
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 16.07.2010

Znajdź

case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}


usuń


give_item(id, "weapon_awp");


Szukasz

switch(klasa_gracza[id])


nie opodal tego masz

case NAZWA_TWOJEJ_KLASY:
{
twoje_wlasciwosci;
}


i tam w klamrach dodajesz tego ifa co Ci dałem.

Jak nie działa to pisz.
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 09:49
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 16.07.2010

kawalem wycinku klasa Inviaible patrz
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Invisible:
		{
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.7);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
			client_cmd(id,"weapon_knife")
            engclient_cmd(id,"weapon_knife")			
		}

a w tym drugim chodzi ci o to

[code]	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		[b][b]give_item(id, "weapon_awp");[/b][/b]
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;[/code]

16 lipiec 2010 - 10:44:
w tym pierwszym zrobilem tak i nie dziala

16 lipiec 2010 - 15:50:
to ebz awp nie dziala

usunąlem

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

to pogrubione

a to zeby byl sam noz tez nie dziala
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 16.07.2010

			give_item(id, "weapon_knife");

to nie potrzebne, nóż to standardowy weapon.


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

całe to usuń...


case Invisible:
{
set_user_gravity(id, 0.7);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

}
Odpowiedz

  • +
  • -
Derakcz - zdjęcie Derakcz 16.07.2010

mam tak i nie dziala

}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Invisible:
		{
			set_user_gravity(id, 0.4);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 18);
		if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible)	
		}	    
		client_cmd(id,"weapon_knife")
        engclient_cmd(id,"weapon_knife")
        {
       
	}

17 lipiec 2010 - 14:48:
czy powie mi ktos wreszcie jak to zrobic? zeby moja klasa miala tlyko noz i jest jesze jeden bug gdy sie kogos zabije to niewidzialnosc znika
Odpowiedz
Zablokowany