max lvl 401 COD MOD
Derakcz
15.07.2010
1.Witam bo mam taki problem czy mógłby mi ktos zrobić gotowy max lvl 401 w COD MOD cs
2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.
3. I chciałbym sie zapytac jak zrobic wlasny itemy np
1/1z scouta nazwa scout max
1/4z famasa tlyko dla rambo nazwa FAMAS extra
i taki item co daje plus 10 do wszystkich statystyk nazwa Item EXTRA
i jesze 1 item ze jeest sie PRawie niewidocznym i ma sie tylko noz
Z gory thx
PS gdby trzeba bylo sma pisac:D
DAJE KARME DUZO
2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.
3. I chciałbym sie zapytac jak zrobic wlasny itemy np
1/1z scouta nazwa scout max
1/4z famasa tlyko dla rambo nazwa FAMAS extra
i taki item co daje plus 10 do wszystkich statystyk nazwa Item EXTRA
i jesze 1 item ze jeest sie PRawie niewidocznym i ma sie tylko noz
Z gory thx
PS gdby trzeba bylo sma pisac:D
DAJE KARME DUZO
XereS
15.07.2010
2.CZy mogłbym mi ktos powiedziec nieweim czy jest jakis bug czy co ze niektorzyu gracze moge sobie np na komandosie kupic inna bron niz deagle albo sniper moze kupic shota.
To musisz sobie sam zablokować w amxmodmenu.
DAJE KARME DUZO
Spoko mam jedzenie
AmD
15.07.2010
zwiększenie Lvla:
CoD - Moce, itemy itp... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Generator Tabel Expa:
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
1/1 z Scout
Błąd-Klasa postaci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (czytaj temat od Dołu)
co do Niewidzialności to robisz podobnie jak z Scout ale:
dodajesz to do public Odrodzenie
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 17:06
CoD - Moce, itemy itp... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Generator Tabel Expa:
Generate Exp Table - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
1/1 z Scout
Błąd-Klasa postaci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (czytaj temat od Dołu)
co do Niewidzialności to robisz podobnie jak z Scout ale:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == np. 41)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_rendering (id,kRenderFxGlowShell,0,0,0, kRenderTransAlpha, 7); // 7 to przykład (widoczność Ninja w Diablo)
}
dodajesz to do public Odrodzenie
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 17:06
Derakcz
15.07.2010
sma. w zalaczniku
15 lipiec 2010 - 20:20:
AMD Dodalem to do plublic odrodzenie i niechce sie skompilowac
15 lipiec 2010 - 20:20:
AMD Dodalem to do plublic odrodzenie i niechce sie skompilowac
Załączone pliki
AmD
15.07.2010
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 4088 bytes Code size: 60100 bytes Data size: 43380 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 123952 bytes Done.u mnie się kompiluje...
@edit sry zły Public
sprawdź tutaj jest z tym itemem:
Wklejka #365082 | Wklej.org
Użytkownik AmD edytował ten post 15.07.2010 20:51
Derakcz
15.07.2010
u mnie mzoe zle dodalem ok reszta niewazna bo widze ze nic z tego nie bedzie ale dam reputa za fatyge, chciałbym stworzyc niewidzialną klase o nazwie szpieg
dodalem jej hp, pancerz itp itd born knife
ale sie nie skompiluje
pisze
Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(165) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(166) : error 010: invalid function or declaration
2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texttElrIg.amx (compile failed).
JAKNY KTOS MÓGŁ TO PROSIŁBYM O DODANIE IEWIDZIALNOSCI do 35 i grawitacje repa dam
.sma w załączniku
dodalem jej hp, pancerz itp itd born knife
ale sie nie skompiluje
pisze
Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(165) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
/groups/amxmodx/tmp3/texttElrIg.sma(166) : error 010: invalid function or declaration
2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texttElrIg.amx (compile failed).
JAKNY KTOS MÓGŁ TO PROSIŁBYM O DODANIE IEWIDZIALNOSCI do 35 i grawitacje repa dam
.sma w załączniku
Załączone pliki
Derakcz
16.07.2010
dzięki wielkie ale jak tui sie daje reputa bo niebyt wiem;d
a i jak zrobic zeby mial tylko noz bez pistola;d
16 lipiec 2010 - 08:25:
a i jak zrobic zeby to byla klasa premium?
a i jak zrobic zeby mial tylko noz bez pistola;d
16 lipiec 2010 - 08:25:
a i jak zrobic zeby to byla klasa premium?
Apple()
16.07.2010
Nóż bez "pistoleta"?
wklej to do właściwości klasy.
Klasa premium:
W tym
to:
@Aha, jak nie wiesz jak się daje reputacje to ten zielony plusik...
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 08:50
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == NAZWAKLASY))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
wklej to do właściwości klasy.
Klasa premium:
W tym
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
to:
if(item == NAZWAKLASY && !(get_user_flags(id) & FLAGA_ADMINA))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kup premium to sobie zagrasz ta klasa! :D");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
@Aha, jak nie wiesz jak się daje reputacje to ten zielony plusik...
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 08:50
Derakcz
16.07.2010
klase premium sobie zrobielm juz sam:d
ale trzbea mi jesze tak zeby np ja dostaneawp zniper zebym nie mial awp
16 lipiec 2010 - 09:41:
a to zeby byl tlyko noz to gdzie dokladnie wklejic w public wlasciwosci klasy czy co bo nie moge cos znależć? prosilbym o szczegolowe informacje
ale trzbea mi jesze tak zeby np ja dostaneawp zniper zebym nie mial awp
16 lipiec 2010 - 09:41:
a to zeby byl tlyko noz to gdzie dokladnie wklejic w public wlasciwosci klasy czy co bo nie moge cos znależć? prosilbym o szczegolowe informacje
Apple()
16.07.2010
Znajdź
usuń
Szukasz
nie opodal tego masz
i tam w klamrach dodajesz tego ifa co Ci dałem.
Jak nie działa to pisz.
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 09:49
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
usuń
give_item(id, "weapon_awp");
Szukasz
switch(klasa_gracza[id])
nie opodal tego masz
case NAZWA_TWOJEJ_KLASY:
{
twoje_wlasciwosci;
}
i tam w klamrach dodajesz tego ifa co Ci dałem.
Jak nie działa to pisz.
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 09:49
Derakcz
16.07.2010
kawalem wycinku klasa Inviaible patrz
a w tym drugim chodzi ci o to
16 lipiec 2010 - 10:44:
w tym pierwszym zrobilem tak i nie dziala
16 lipiec 2010 - 15:50:
to ebz awp nie dziala
usunąlem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
to pogrubione
a to zeby byl sam noz tez nie dziala
case Demolitions: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Rusher: { give_item(id, "weapon_m3"); } case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); } case Invisible: { give_item(id, "weapon_knife"); set_user_gravity(id, 0.7); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20); client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
a w tym drugim chodzi ci o to
[code] if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) [b][b]give_item(id, "weapon_awp");[/b][/b] if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;[/code]
16 lipiec 2010 - 10:44:
w tym pierwszym zrobilem tak i nie dziala
16 lipiec 2010 - 15:50:
to ebz awp nie dziala
usunąlem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
to pogrubione
a to zeby byl sam noz tez nie dziala
Apple()
16.07.2010
give_item(id, "weapon_knife");
to nie potrzebne, nóż to standardowy weapon.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
całe to usuń...
case Invisible:
{
set_user_gravity(id, 0.7);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
Derakcz
16.07.2010
mam tak i nie dziala
17 lipiec 2010 - 14:48:
czy powie mi ktos wreszcie jak to zrobic? zeby moja klasa miala tlyko noz i jest jesze jeden bug gdy sie kogos zabije to niewidzialnosc znika
} case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); } case Invisible: { set_user_gravity(id, 0.4); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 18); if ((weapon != CSW_C4 ) && (klasa_gracza[id] == Invisible) } client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") { }
17 lipiec 2010 - 14:48:
czy powie mi ktos wreszcie jak to zrobic? zeby moja klasa miala tlyko noz i jest jesze jeden bug gdy sie kogos zabije to niewidzialnosc znika