←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak to przerobic?

Zablokowany

Tomi - zdjęcie Tomi 15.07.2010

Witam , chce przerobić tak meekstone aby zamrażał
public item_c4fake(id)
{
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)

for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
UTIL_Kill(id,a,"grenade")
}
}
}

c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}

if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")

entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)


new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


Gdzie dodać taska z zamrażaniem :>?
Użytkownik Tomi edytował ten post 15.07.2010 12:12
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 15.07.2010

A może weź funkcję z frostnades?
Odpowiedz

Tomi - zdjęcie Tomi 15.07.2010

chce żeby to dzialalo na tej funkcji :>
Odpowiedz
Zablokowany