Nie pobierają się mapy
fastlone
14.07.2010
Witam.
Po wrzuceniu jakieś nowej mapy na serwer, której nie ma się na kompie, nie pobiera się. Trzeba ściągać z jakiegoś zewnętrznego źródła.
Próbowałem reinstall serwera całego, zmieniałem komendę startową, ale nic to nie dało. Co jest nie tak?
Po wrzuceniu jakieś nowej mapy na serwer, której nie ma się na kompie, nie pobiera się. Trzeba ściągać z jakiegoś zewnętrznego źródła.
Próbowałem reinstall serwera całego, zmieniałem komendę startową, ale nic to nie dało. Co jest nie tak?
fastlone
14.07.2010
Na serwerze jest i cl_allowdownload, i sv_allowdownload ustawione na 1.
fastlone
15.07.2010
Mam tak ustawione... Mapy nie pobierają się tylko mi, innym graczom też się nie zasysa i wywala ich z serwera.
Apple()
15.07.2010
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
// 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
tak zarzuć i zamiast twójurl.pl wpisz swoją stronkę.
Użytkownik Apple() edytował ten post 15.07.2010 14:49
Gość_Metaxa_* 15.07.2010
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
// 1 MB = 100 bitmap
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
sv_downloadurl "http://twojurl.pl/cstrike"
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
tak zarzuć i zamiast twójurl.pl wpisz swoją stronkę.
Tak ale tylko w przypadku gdy ma na serwerze Fast Download.
a z jakimy mapami Ci się tak dzieje? Z wszystkimi? Może zapomniałeś dograć jakiś plików mapy.
fastlone
16.07.2010
To jest treść erroru:
BUILD 4383 SERVER (0 CRC) Server # 1 Map [maps/deathrun_temple.bsp] has incorrect BSP version (1329865020 should be 30). Host_Error: Disconne