Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[TUT] Mapy BaseBuilderTworzenie map Base Builder w VHE


  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Posted 13.07.2010 19:02

Od razu piszę, że temat nie jest dla osób których wiedza na temat "Młotka" (Valve hammer editor) jest zerowa. Chociaż możliwe, że i tacy się nauczą ;-)

Na sam początek polecam włączyć jakąś przyjemną muzykę, tak się dużo lepiej pracuje :P

Ok, lecimy.

1. Tworzymy szkielet mapy (pudełko, ew. jakieś bardziej zaawansowane pomieszczenie)
Posted Image- z dziurą w środku
2. Tworzymy pomieszczenie dla zombie w którym umieszczamy spawny (byt "info_player_deathmatch"). U mnie jest to platforma ze szkłem oraz drewnianym wyjściem.
Posted Image
3. To "drewniane wyjście" to block zamieniony w byt "func_wall" z nazwą "barrier". Otwiera się ono automatycznie dzięki właśnie tej nazwie.
Posted Image
4. Kolejnym bardzo ważnym zadaniem do wykonania jest stworzenie obiektów które można przemieszczać (może to być skrzynia, skała, beczka, surf czy też dom :) wszystko co można zamienić w func_wall)
Tworzymy jakiś obiekt i zamieniamy go w func_wall i nie musimy ustawiać w nim niczego, aczkolwiek możemy (proste, prawda? )
Posted Image

Jeszcze jedna informacja. Jeżeli chcemy by danego bytu (func_wall) nie dało się przenieść wystarczy w "Nazwa tego bytu" (TargetName) wpisać "ignore"
Oczywiście wszystko bez cudzysłowów (poprawiłem :P //pav ).
Właściwie to na tyle, mapy do tego moda robi się bardzo prosto i przyjemnie. Myślę, że komuś przyda się tutorial, ponieważ nie ma wielu stron na których było by opisane jak to zrobić (nie spotkałem się z taką, wszystko wypatrzyłem w kodzie)

Mapę, na której został robiony poradnik można ściągnąć tutaj FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > BaseBuilder > bb_kyku

----
Poradnik pisany dla amxx.pl przez kyku, zezwalam na kopiowanie na inne fora lecz bez edytowania 'stopki'.

Edited by Pavulon, 14.07.2010 15:12.

  • +
  • -
  • 4

#2 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Posted 28.07.2010 21:57

Dobry tutek, dzięki :)

Edited by Verman, 28.07.2010 21:57.

  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3,049
Offline

Posted 05.08.2010 20:41

heh coś tej mapki tam nie ma :D skasowali czy co :D

#4 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 06.08.2010 18:43

Nie ma w ogóle działu Counter Strike na fpsbanana.com ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3,049
Offline

Posted 08.08.2010 03:29

To to wiem :D

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1,655
  • Imię:Krystian
Offline

Posted 10.08.2010 12:14

właśnie tego szukałem, nie wiedziałem jak zrobić byt do otwierania tego włazu + dla Ciebie!! :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,017
Godlike

  • Postów:7,356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Posted 16.10.2010 21:25

Odśwież obrazki
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1,291
Godlike

  • Postów:2,371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Posted 05.11.2010 14:01

Odswież obrazki a za poradnik + bo ładnie napisany.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 01.11.2011 22:02

refresz

obrazki odśwież
  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users