if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 36 || klasa_gracza[id] == Rambo) { if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0) { ilosc_skokow_gracza[id]--; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 36) ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) ilosc_skokow_gracza[id]++;
wyskakuje cos loose indentation w linijkach
ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++; ilosc_skokow_gracza[id]++;
macie jakis pomysl co jest nie tak?
probowalem tez zrobic ten item w taki sposob:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 36) ilosc_skokow_gracza[id]++++++;
takze blad pomocy:)