Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka pytań : spychacz + resetowanie pułapek + noc
#1
Napisano 10.07.2010 10:44
Robię mapkę deathrun , doświadczenie w VHE mam 2 dniowe więc mam kilka pytań :
1. Jak zrobić by pułapka spychająca spychała gracza? Pułapkę robiłem sam bez żadnego tutoriala , ale po natknięciu się na gracza natychmiast się cofa zamiast zepchnąć .
2. Mapę testowałem na new game , bez botów i jest problem . Gdy zginę i zrespie się w kolejnej rundzie pułapki są włączone , jakby ktoś je włączył na sekundę przed moim zrespieniem . Da się to naprawić?
3. Da się bez żadnych nowych tekstur itp. , na "podstawowym" VHE zrobić noc na mapce?
Liczę na szybkie odpowiedzi ;]
#2
Napisano 18.07.2010 15:14
2. Nie powinno sie tak robić ;] czyli coś źle zrobiłeś zrób func_button i uzupełnij tylko pole "Uruchom" oraz zaznacz flage "Nie przesuwaj". Jeśli chcesz możesz zmienić też szybkość ale jak masz włączoną flagę "Nie przesuwaj" to nie trzeba zmieniać szybkości.
3. Wejdź w Mapa>Właściwości mapy>Tło nieba o nazwie> i tu wybierz niebo z tego co pamiętam czarne to drkg ale jak wróce na chate to Cie upewnie ;]. Potem daj światło na mapie dzięki bytowi light_enviroment i w jaskrawości zmieniasz z "255 255 128 200" na np. "255 255 128 50" ( trzy pierwsze liczby odpowiadają za kolor a ostatnie za jasność (im mniejsza liczba tym ciemniej)).
Użytkownik Ryuu edytował ten post 18.07.2010 15:16
#3
Napisano 25.07.2010 14:05
1. Tu wiem gdzie zrobiłem błąd . To był wąski tunel i wchodziło się na kucaka i to właśnie kucanie zbugowało pułapkę .1. Napisz jak robisz tą płapkę
2. Nie powinno sie tak robić ;] czyli coś źle zrobiłeś zrób func_button i uzupełnij tylko pole "Uruchom" oraz zaznacz flage "Nie przesuwaj". Jeśli chcesz możesz zmienić też szybkość ale jak masz włączoną flagę "Nie przesuwaj" to nie trzeba zmieniać szybkości.
3. Wejdź w Mapa>Właściwości mapy>Tło nieba o nazwie> i tu wybierz niebo z tego co pamiętam czarne to drkg ale jak wróce na chate to Cie upewnie ;]. Potem daj światło na mapie dzięki bytowi light_enviroment i w jaskrawości zmieniasz z "255 255 128 200" na np. "255 255 128 50" ( trzy pierwsze liczby odpowiadają za kolor a ostatnie za jasność (im mniejsza liczba tym ciemniej)).
2. Tu także naprawiłem , ale po długiej walce
3. Poradziłem sobie
Niestety mam następne problemy:
1. Nie chcą mi się wgrywać modele i sprity . Wyskakuje fatal error i jest napisane: Mod_NumForName : C:/Program Files/CounterStrike/csstrike/sprites/shogun/wall_puff not found . Natomiast jak próbuję wgrać dźwięk do ambient_generic to mapka ładuje się do połowy i dalej nie chce .
2. Bedą działały na serwerze itemy z half life? Np. item_longjump ?
#4
Napisano 26.07.2010 15:00
2.Myśle że powiny działać w końcu cs to modyfikacja do Half Life'a.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych